Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.11.2013, 07:16
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Emännän primeran hortoilevaa tyhjäkäyntiä etsin (diesel).

En keskiny enää vikaa.

Ylittyi HELVETIN iso henkinen kynnys ja vien sen korjaamolle ens viikolla.


Vittu ku vituttaa, ei oo koskaan pilluillu mulle dieseliautot niin etten olis ite vikaa löytäny vaan tää onkin jo 98 luvun vitun sähkövituun vitun vittu vittu viiittuuuutuututututututu

  #2  
Vanha 13.11.2013, 07:46
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Emännän primeran hortoilevaa tyhjäkäyntiä etsin (diesel).

En keskiny enää vikaa.

Ylittyi HELVETIN iso henkinen kynnys ja vien sen korjaamolle ens viikolla.


Vittu ku vituttaa, ei oo koskaan pilluillu mulle dieseliautot niin etten olis ite vikaa löytäny vaan tää onkin jo 98 luvun vitun sähkövituun vitun vittu vittu viiittuuuutuututututututu

Onk tuossa ilmamassa mittari? Jos on niin putsaa se lanka brakekleanerilla...

E. Ja voikos tommosessa rieskassa olla samaa vaivaa kuin micrassa eli sen ilmamassa yms.kotelon juotokset on kuivannaa irti kun on lyijyttömällä tinalla turailtu jossain sumuisten saarten syövereissä???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi

Viimeksi muokannut Bj Andy : 13.11.2013 07:51
  #3  
Vanha 13.11.2013, 08:01
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

On, puhdistettu, ei auta.

On myös sähköinen kaasupoljin ja joku vitun ksyksel pumppu ? On myös neula-antureita ja nokka-antureita. Vittu kun vituttaa vaikka halpa auto olikin.

http://www.youtube.com/watch?v=0HStsJoJpaE

Selvennys, tuo rytke tulee satunnaisesti vaikka tuo suuttimen piuha on kiinnikkin..
Samaa vaivaa jo 40 tkm eli ihan ite ruiskupumppuvikaan en usko.
Kesällä toimi taas hienosti ja unohdin koko asian vaan nyt tankki täyteen talvidieseliä niin alkoi rytke samantien.
Suodattimen kautta imutettu 2 tahtiöljy auttoi niin että nyt käy taas välillä oikein kuten videolla mutta yleensä siis rytkymällä.
Kierroksilla pelaa hienosti.
Kitkuaa sinistä "dieselikärtyä" lämpimänä tyhjäkäynnillä.

Suutinhuoltoon minä sen seuraavaksi vien, kaikki viat viittaa jumiviin suuttimiin mutta vitustako sitä tuosta tietää kun se on noita antureita täynnä. Jos se olis täysmekaaninen niin vika olis selviö, nyt ei ole,.

Viimeksi muokannut Lerssinen : 13.11.2013 08:05
  #4  
Vanha 13.11.2013, 08:10
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Ilmavuodot on katottu, käytetty letkunvälisuodatintakin kirkkailla letkuilla ja sama vika ilman ilmaa jne.

Sehän tässä vituttaa että ihan sama mitä korjaa, suuttimet/suuttimen(sen nelosen sähköisen) tai jonku anturin niin se on satasia ja vika ei varmasti ole siinä mistä sitä ensin alkaa korjaamaan. Voi olla ihan yhtähyvin sähkövika kuin "oikea" vikakin

vitun sähkötiisselit.
  #5  
Vanha 13.11.2013, 08:40
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Onkos kaasupolkimen potika mitattu? Eli sielä o kait kaksi vastus arvoa mistä toinen menee toiseen ja toinen toiseen suuntaan kaasua painettaessa.

Ja jos jotain luukkuja saa auki niin auo ne ja tinaa vähänkään epäilyttävät liitokset uudelleen.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
  #6  
Vanha 13.11.2013, 08:44
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.915
Perusasetus

Ongelma on VAIN tyhjäkäynnillä, koskaan ei pätki yhtään kun vähänkään painaa kaasua eikä sammuile vauhdista tms..
  #7  
Vanha 13.11.2013, 19:31
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Suzukin jumiutuneen jarrusatulan.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.
  #8  
Vanha 14.11.2013, 19:57
miksi miksi ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.10.13
Sijainti: Nastola
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Ongelma on VAIN tyhjäkäynnillä, koskaan ei pätki yhtään kun vähänkään painaa kaasua eikä sammuile vauhdista tms..
Heissan tätä kautta... Mulla ei vielä tyhjäkäynti hortoillu mutta oli kuin tulppavikanen mopo tuo oma rimpula.. otin sen sähkösuuttimen liittimen auki kun sitä herjas jatkuvasti. Liittimestä oli toinen johto pikkasen huonon näkösesti kiinni, hieman lyhennystä ja uudestaan kiinnitys lopetti merkkivalon elämisen ainakin toistaiseksi..

on sieltä suuttimen puolelta sellasta ihme silikooni narua ettei meinaa hermot kestää kuoria ja liittää uudestaan.

niin jouduin nyt tekemään hj:n vinssiin väliaikaisen sokan puitten kaadon yhteydessä, vanha ties mikä sokka meni poikki eikä 4 tuuman naulakaan jaksanut elää niin laitoin 4mm pultin sinne lujuudella 4.. kattoo kestääkö se nyt seuraavan puun kaatamista.. siis tojossa vain vetoa sen verran että saapi suuntaa puulle.

Viimeksi muokannut miksi : 14.11.2013 19:59
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? H_Nietu Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 5 18.10.2011 01:40
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 raw Chit-Chat 8 02.01.2009 20:46
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? telipeto Tekniikka & Jutustelu 53 25.09.2008 06:37
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 13:26 (GMT +2).