Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.11.2013, 18:20
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

Ot
Huomasitko ni vastasit 7v vanhaan kysymykseen

__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.11.2013, 21:44
sull45:n Avatar
sull45 sull45 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.05.12
Sijainti: Alastaro
Viestit: 556
Perusasetus

kitkalukko


Moi sunnuntaina pistin hj60 shimmatun kitkalukon etuakselille,sai molemmille vevypakkojen taakse lisatty 0,7mm peltilevyt,pitä kuin 100 prossanen mutta 4HL asennossa on mahtoton käänta ,sai liian kireä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.11.2013, 21:52
sull45:n Avatar
sull45 sull45 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.05.12
Sijainti: Alastaro
Viestit: 556
Perusasetus

kitka


eikos hiacella sopii mazdan perämurikka, olen jostan kuullut
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.11.2013, 15:20
jatre jatre ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.02.10
Sijainti: ORIMATTILA
Viestit: 27
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
Ot
Huomasitko ni vastasit 7v vanhaan kysymykseen

No anteex!!! Aloittelijana en tiennyt ettei vanhoihin viesteihin saa vastata... HO HO HO .....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 18.11.2013, 19:36
jatre jatre ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.02.10
Sijainti: ORIMATTILA
Viestit: 27
Perusasetus

Mutta asiaan. tuo 2mm ei tuntunut olevan tarpeeksi LN65 perään. Olisiko sitten kitkalevyt loppu, vaikkakin ihan hyvälle ne ja välilevyt näytti.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.11.2013, 07:57
mikok mikok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.09.09
Sijainti: eteläsavo
Viestit: 152
Perusasetus

Tota mitenkäs tuo homma käytännössä sitten menee. Kardaani irti luonnolisesti irti. Vetoakselit vedettävä pois kummaltakin puolelta ja sitten murikka irti perästä. Jotenkin ei mulle noista kuvita selvinny sitten se lukkon irroitus itse perästä?

Puristaako jousi pakan kiinni kokoajan että siinä on ns esipuristus mitä kasvatetaan sopivalla rikalla vai tuleeko siihen joku vääntö kun kimpikin pyörä rupeaa suttaamaan?

Meinaan vaan että olisko kellään ollu mitään käypää mittaa minkä vois jostain välistä sitten mitata rakotulkilla. Koska kaikilla nämä on siinä mielessä yksilöitä, että onhan kitkalevyt kuluneet enemmän tai vähemmän kilsoista riippuen. Tuolla omalla kulkineella ajettu 500tkm että voi kyllä olla että kitkapinnoista ei ole kuin muisto jäljellä. Pitänyt se ei ole ainakaan viimeiseen 150 tkm...

Miten sitten nuo hammaskosketus asiat. joutuuko tuon shimmaamaan uusiksi purkamisen jälkeen. vai purkaantuuko tuo siten että säätöihin ei tarvi puuttua?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99

Viimeksi muokannut mikok : 19.11.2013 08:00
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lukkoperän korvaaja??? Tekniikka & Jutustelu 13 06.12.2007 16:21
HJ:n etunavan laakerin kiristäminen hakoteilla Tekniikka & Jutustelu 10 11.08.2005 17:33
lukon kiristäminen.. Tekniikka & Jutustelu 2 26.08.2004 19:55
Lukkoperän lisäaine Yleiset 3 03.02.2004 19:07
Vääntövarsijousituksen "kiristäminen" Tekniikka & Jutustelu 0 28.05.2003 22:45


Sivu luotu: 22:12 (GMT +2).