Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.11.2013, 13:13
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Viestit: 661
Perusasetus

perjantaina taloon tuli 4 patrollia lisää joista 3 menee lihoiksi ja 1 ois tarkotus jalostaa liikenteeseen katumuksen karattua sen verran lapasesta että sillä tuskin enään siirtymiä pidempää pätkää ajellaan tiellä. Vaikkakin tarkoitus sekin on viellä pitää kilpien välissä Se vaan on niin paljon levällään aina että on viisaampaa laittaa toinen liikenteeseen. Onpahan sitten millä vetää traileria

__________________
Tatsuni on mun ratsuni
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bensan hinta... (Eli tähän sitä on tultu) Jani E Chit-Chat 12 03.05.2007 05:48
KAIKKI JEEPIN OMISTAJAT!!! Tumppi_77 Tekniikka & Jutustelu 8 17.02.2005 14:56
Kaikki brittipiiraan omistajat - HOI ! Tapsa_ja_Dumbo Linkit 4 11.09.2004 09:20
Myös tähän kesään kuuluu ukkonen! Laskos This And That 6 14.06.2004 21:37
Ja puhaltakaapas oikein kunnolla tähän pilliin Elmo Jokes 0 26.11.2002 01:06


Sivu luotu: 23:25 (GMT +2).