![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
perjantaina taloon tuli 4 patrollia lisää joista 3 menee lihoiksi ja 1 ois tarkotus jalostaa liikenteeseen katumuksen karattua sen verran lapasesta että sillä tuskin enään siirtymiä pidempää pätkää ajellaan tiellä. Vaikkakin tarkoitus sekin on viellä pitää kilpien välissä Se vaan on niin paljon levällään aina että on viisaampaa laittaa toinen liikenteeseen. Onpahan sitten millä vetää traileria
__________________
Tatsuni on mun ratsuni |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bensan hinta... (Eli tähän sitä on tultu) | Jani E | Chit-Chat | 12 | 03.05.2007 05:48 |
| KAIKKI JEEPIN OMISTAJAT!!! | Tumppi_77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 17.02.2005 14:56 |
| Kaikki brittipiiraan omistajat - HOI ! | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 4 | 11.09.2004 09:20 |
| Myös tähän kesään kuuluu ukkonen! | Laskos | This And That | 6 | 14.06.2004 21:37 |
| Ja puhaltakaapas oikein kunnolla tähän pilliin | Elmo | Jokes | 0 | 26.11.2002 01:06 |