![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Yksi juttu tuli vielä mieleen tuosta pyörimissuunnan vaihtamisesta. Miten moottorin keston kannalta vaikuttaa, kun akselin suuntainen voima vaihtuu toisin päin, siis ennen painelaakerina toiminut juttu lepuutetaan ja painelaakerina toimiikin jokin muu, mikä? En ole koskaan purkanut moisesta moottoria, joten en tiedä miten ne on laakeroitu. Olisiko ne ihan vaan kuulalaakerien varassa? Silloin voiman suunnan vaihtuminen ei varmaan haittaa mitään. Kuulalaakerihan kestää jonkin verran sivuttaisvoimia.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tekniikan vaihto? | haapja | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.01.2008 01:18 |
Lampun vaihto | HJ60 | Chit-Chat | 17 | 20.10.2006 20:04 |
m:lj-86/vaihto hj | O/M/V Muut | 2 | 13.09.2005 20:51 | |
L98:n vaihto LT-1:een | BlackJack | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 21.12.2004 11:54 |
Vaihto. BMW 325 Cia -92 | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2004 01:41 |