![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mulla on nyt SPOA:n jälkeen painuneet takajouset mukavasti ja makaa nyt pohjauskumien varassa<img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle> Pitäisi varmaan alkaa nostamaan kumeja hiukan että ei niin potkisi montuissa. Tällä hetkellä latit siis aivan suorana ja kaarevuus enemmänkin sisäänpäin. Vieläkö etunenkin painuisi niin olisi auto taas suorassa. Pitää varmaan ruveta suunnittelemaan jonkin sortin Traction Bar, siitä kun saisi kuvia niin helpottaisi omaa suunnittelua.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suikkelin lehtarit | japejun | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.01.2008 15:32 |
| o:suikkelin koppa | kävikökipiäää | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 07.11.2007 17:47 |
| O: Suikkelin lohkolämppäri | salpa | O/M/V Muut | 0 | 06.09.2005 10:01 |
| Kokemuksia Suzuki SPOA:sta??? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 14.01.2005 21:46 | |
| suikkelin akselista... | geswas | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.08.2004 10:23 |