Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.11.2013, 23:16
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Exclamation

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 Näytä viesti


Oikein ku aattelee ni toltahan miäkii oon tän viikkoa näyttäny. Sais alkaa jo kyl helpottaa et olis kivempi harrastaa kilpa-autoilua lauantaina.

Yhel tutulla sukulaismiehellä oli perkeleenmoiset selkäkivut. Lekurit hoiti lihasperäsenä sairautena sellaset nafti 10 vuotta. Kunnes selvis et syöpä siin selkärangan molemmil puolil... Sit ei enää mikään muu auttaant ko pirunmoiset kipoulääkkeet ja ihan omin silmnin todettu et morfiini ei auta syövän loppuvaiheessa kipuihin enempää ko sisusalmiakkipastillit. On se jumalauta kamalaa kattoa entistä kovaa työmiestä kun se huutaa suora huutoa.
Parasta tässä on se et niit lopukipuja ei kestänt ko sellasen 3 vuorokautta mutta on se silti helevetiilisen kova paikka lähimmäiselle.

  #2  
Vanha 08.11.2013, 00:31
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Murros Näytä viesti
Yhel tutulla sukulaismiehellä oli perkeleenmoiset selkäkivut. Lekurit hoiti lihasperäsenä sairautena sellaset nafti 10 vuotta. Kunnes selvis et syöpä siin selkärangan molemmil puolil... Sit ei enää mikään muu auttaant ko pirunmoiset kipoulääkkeet ja ihan omin silmnin todettu et morfiini ei auta syövän loppuvaiheessa kipuihin enempää ko sisusalmiakkipastillit. On se jumalauta kamalaa kattoa entistä kovaa työmiestä kun se huutaa suora huutoa.
Parasta tässä on se et niit lopukipuja ei kestänt ko sellasen 3 vuorokautta mutta on se silti helevetiilisen kova paikka lähimmäiselle.
Kotipaikkakunnallani tapahtui just vastaavanlainen hoitovirhe joitakin vuosia takaperin.
Potilas valitti kovia selkäkipuja ja kunnanlääkäri määräsi fysioterapiaa.
Syöpähän sieltä lopuksi löytyi ja kuolema korjasi.
Varmasti todella kova paikka lähimmäisille, en epäile hetkeäkään.
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32


Sivu luotu: 23:08 (GMT +2).