![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mites toi voimalaitos ura. Siellä on hommia laidasta laitaan, meilläkin paineilma tuotanto, oma vesilaitos ja kaikkea muuta sontaa.
Oon ymmärtänyt että näissä hommissa on vanhoja käyriä jotka jää kohta eläkkeelle. (ainakin meillä on) Ite kävin tossa työn ohessa voimalaitoskäyttäjän tutkinnon ja heti tarjottiin vuoromesun hommia, jota en tosin ottanu vastaan. Mäkin oon meijän firman juniori (33v) |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Miult ku lekuri kysy, et onkos kiinnostusta uudelleen kouluttautua, ni vastasin et tottakai!
-No mitäs oot ajatellut? -Liikennelentäjäks Ei oo palannut aiheeseen... Vaik kaikel logiikal lentokone lie täristäs vähemmän mitä kuormavankkurit tai työkoneet. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Uskoisin noiden aikuiskoulutuskeskusten olevan hyvinkin hanakasti rahan perään, kun vakuutusyhtiö maksaa. Meillä oli työkokeilussa tuollainen +50 herrasmies, nyt harjottelun loppusuoralla. Koulu on räätälöinyt varsin fiksun opintosuunnitelman, jossa on otettu huomioon aiempi työhistoria.
Pitäisi siis olla mahdollista. Jonkinlainen idea toki pitäisi olla omasta takaa. Itsekin olen tässä toisinaan miettinyt alan vaihtoa vielä kertaalleen, eikä tosi hyviä ideoita oikein löydy. Konttorihommia en todellakaan voi suositella selkävaivaiselle. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pickupin valinta | Russel | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 02.06.2012 00:56 |
Tulppien valinta. | KAS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.03.2011 20:21 |
Maasturin valinta? | Pajaeero | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.01.2010 13:49 |
Magellanin valinta? | TROOPER | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.10.2007 20:38 |