![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vantaan motonetissa OLI 1 kpl h7+h7 ja 1 kpl h1+h1 sarjoja. h1 ja h7 oli vielä hyllyssä ja samaan hintaan, kuin tuplat. TEMÄHIK
|
|
||||
|
||||
![]()
HelsinGis ol päiväl viel useita - Lahest ostin 2 kpl H7+H7 pois varuille
|
|||
|
|||
![]()
Mistä saa LN170 hiluun hellan tai boschin umpioita?
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikö ne tällaiset yleismallit muka käy? http://www.motonet.fi/fi/tuote/48401...5x7-suorakaide Lasissa lukee Hella.
Korjatkaa jos oon väärässä. |
|
|||
|
|||
![]()
Nii joo, vois sopia samat umpiot ku LN110:iin.
Onko nuo Koito merkkiset huonommat kun hellat? Maksaa mätänetissä tosin enemmän. Osaset paikasta saa valeo umpioita ja ne maksaa 50 kappale. Itse en kyllä tiedä mitkä olisi parhaat |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä on alunperin tuohon omaan Hiluxiin hommattu Cibiet (Valeo). Jossain vaiheessa ajattelin, että pitää uusia ne ja ostin Hellat. Jotenkin kun olin tottunut Cibien tasaiseen valokuvioon, Hella ei tuntunut yhtä hyvältä, jos vaikka ei missään nimessä huonot olleet. Sitten testasin Boschin versiota ja se oli selvästi heikoin.
|
|||
|
|||
![]()
Ei ollu mätänetissä hellaa eikä boschia. Ostin jotkut kirkkailla laseilla olevat yleismalliset umpiot, myyjä kehu että 30-40% enemmän valotehoa, aika kova lupaus, vähän epäilen mutta tietenkin pitää kokeilla, hinta oli 34€ pari ja valmistusmaa vietnam
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
bensaputket uusiksi | NisteR | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 17.02.2009 16:05 |
Ajokorttia uusiksi | Nerd-O | Chit-Chat | 13 | 02.03.2008 18:32 |
Jeepin etuvetareiden ristikot uusiksi... | Jyri | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.11.2006 11:21 |
Puskuri uusiksi... Rankku vs. Koivu | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.12.2004 13:45 |
Puola uusiksi? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 08.10.2003 18:25 |