![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Myydään Ei voi olla niin pieni, 33x12,5 on virallisen speksin mukaan 839 mm korkea ja aiemmat kokemukset Insa Turboista ovat osoittaneet niiden olevan selvästi korkeammat, esim. 31" Insa todellinen korkeus oli 32".Myydään
__________________
Jeep Wrangler TJ 4.0 -05 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Perhana ,sori tuli näppäin härö, mitattu korkeus 840mm ja leveys 300mm
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuleeks noihin rahtikulut vielä lisäksi vai voiko ne noutaa jostain?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Voi noutaa täältä Siuntiosta tai sitten 25e rahti ympäri Suomen sarjalta...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jep pitää noutaa joku kerta,kunhan asia on vähän ajankohtaisempi
!eI TOTA special trackkiä taida löytyä 33x10.5x15" tai 16"? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Juu jos oot tulossa niin tarvii vaan tilata tukkurilta noi renkaat tänne. Tällä hetkellä ei ole 33x10.50x15 saatavilla.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
löytyykö? Traction Track 33.12.5?...huomisen hinta?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään pitkä turbo patrol (nyt uusia kuvia) | matti.v | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.10.2013 19:02 |
| Insa Turbo Dakar vai Insa Turbo Mountain? | laattamies | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.04.2010 19:19 |
| UUSIA ja HALPOJA M/T maastorenkaita + ha-pyöriä | solihull | O/M/V Renkaat ja vanteet | 10 | 14.03.2010 20:20 |
| M:INSA SAHARA 31/10,5-15 UUSIA | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 23.12.2007 14:03 |
| INSA TURBO | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 23.08.2006 08:11 |