![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() pyörittelisin kyllä ihan käsin ensin muutaman kierroksen, lyöpi startillakin aika lailla jos sattuu ruuhkaa olemaan männän päällä ... vaan tuskin on enää sitä riskiä ... imupuolelta auki, ja reippaasti hanskalla imua tukkoon jos sattuu ottamaan hullut, eli kierrokset ryntää
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitten vuolee valmiiksi sopivan kartion puu tulpan minkä sulloo imu aukkoon jos öljyllä rupeaa polttamaan
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
... ja unehtu sanoa, että kattelepa laatikkojen ja perien öljyt = saattavat vuotaa ylösalaisin ollessaan
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Turbon putkisto ja välijäähdytin tyhjäksi öljystä ennen käynnistystä
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lisätään vähän huumoriakin.
Kun auto oli katollaan, tarkistitko rengaspaineet, käsijarrun vaijerin ja nivelet... Juu toi turbon puhdistus ja tarkastus ettei mäntien päällä ole öljyä, samoiten tietysti kaikki mahdolliset nesteet, mitä auto pitää sisällään. (tai ei pidä) Aluksi lyhyitä tyhjäkäyntejä ja sitten vasta lämpimäksi käyttö. Juu tuossa edellisissä viesteissä varoteltiinkin öljyn syttymisestä, se ei sammu kuin tukahduttamalla, sopiva puutappi turvallisin, sen vaan tarttee olla todella tiivis.
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem Koeta välttää halpoja kopioita |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jos diesel, ja jossain on vaikka kahvikupillinen öljyä, niin kun se lähtee liikenteeseen, niin kone ottaa aikalailla kierroksia, ja ei sammu muuten kuin tukkimalla ilmanotto taikka jarruttamalla vaihteella JOS kytkin ei antaudu ensin..
Minä ottasin hehkut pois ja turbon letkun irti imusarjasta, ja startilla pyörittäisin niin pitkään kun sieltä lentää yhtään oljyä. Sitten hehkutulpat paikoilleen, ja kaveri starttaamaan auto käyntiin; ja jos meinaakaan kirkasta kierroksia, niin PAKSULLA nahkahanskalla suojatulla kädellä imusarjan ilmanotto umpeen. Kun käy normaalisti tyhjäkäyntiä, niin varaovasti kierroksia lisää rajoitin nopeuteen asti, ja jos turbon paineessa on öljyä, niin se kyllä lähtee liikkeelle.... (siis lentää siitä irtiolevasta turbon putkesta....) Ja sitten auto kasaan ja ensimmäinen nilkka suorana kiihdytys tyhjällä tiellä, ja kytkintä ei sitten kestä painaa, jos meinaa lähteä käymään öljyllä... |
![]() |
Luokat |
discovery, katolleen, land rover |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitä moottoripyöriä sinulla on ollut? | Laskos | Motoring | 21 | 20.01.2008 13:14 |
Mitä autoja sinulla on tai on ollut? | Laskos | Motoring | 59 | 20.01.2008 03:20 |
Mitä muita harrastuksia offarilla on tai on ollut | Chit-Chat | 31 | 14.04.2005 10:48 | |
Mitä tietokoneita sinulla on ollut? | Laskos | Hardware | 21 | 09.11.2004 08:02 |
Kun ei ollut muuhun varaa, ostin tämän +kysymyksiä | Yleiset | 7 | 03.02.2004 07:54 |