![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kyllä toi näyttää ihan vakiovarrelta tossa simpukassa... Ainakin mulla on vakiossa ihan samanmoinen... En sitten tiedä kuinka monta milliä toi Pitman Arm eroaa tosta vakiosta, mutta kovasti on samannäköinen.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
tänää vähän tuli ropailtu taas eteempäin päivän mittaa tallissa autoa. noh tein itse ja säästin tosin viel uudet ja 5-10cm pidemmät iskarit olis otettava tai korottaa iskurin alapäätä
![]() putki on 1,5mm ja pohja 3mm levyä näin noin 10 tuli lisää maa varaa pohjalle vasenpuoli on viel korottamatta on aika lintallaa ![]() siinä loppu tulos seuraavaks renkaat alle ja sit varmaa viikolla kerkee takapään lehdet takoa itse uusiks ja tekemää koropalat taka riippaa ![]() mielipiteitä kuunnellaa mut tuntu toimivan ![]()
Autot... mikä ihana tekosyy Viimeksi muokannut Laitinen88 : 09.11.2013 17:43 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eipä nämä nyt kovin kalliit olisi ja jäisi ainakin jousi kunnolla kuten pitäisi ja yläpäässä kuorma jakaantuisi isommalle pinta-alalle: http://www.amazon.com/Cherokee-Front.../dp/B006IVC9I6
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
||||
|
||||
![]()
no joo oot ihan oikees ei ehkä paras ratkasu mut on se onneks muokattavissa viel jälkeenpäin
![]() ![]() perän jouset olis tarkotus takoo itse uuteen muotoon ja ostaa/tehdä 10cm korotus riippuun 5mm latasta ja väliin vahvikkeeks samaa tavaraa että ei väänny ![]() jos huomenna pohja panssaria rakentelis turkki pellistä ja sen jälkee ku noi em. on tehty nii vaihtelis helmat palkeiks ![]() ps... ei tästä kaunis tuu viel pitkää aikaa. mut onha se oma ![]()
Autot... mikä ihana tekosyy Viimeksi muokannut Laitinen88 : 09.11.2013 19:59 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan jeep cherokee -92 | JussiAntero | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.08.2013 16:54 |
Ostetaan jeep cherokee -92 | JussiAntero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.05.2013 23:19 |
Myyty Jeep Cherokee -92 | mikas67 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 09.10.2010 20:25 |
Myyty Jeep XJ-Cherokee -92 | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.08.2009 08:30 |
Jeep Cherokee -92 -> | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2005 06:55 |