Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 03.11.2013, 16:25
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.654
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentäjä Näytä viesti
Hiukan on tuossa laiteltu viimeaikoina järeempiä palikoita Riesseli Sutsukiin.
Eilen käytiin ekat tyypit ottamassa ja ihmeen valmiilta vaikutti, pieniä juttuja tosin vielä työnalla.

Kiesissä siis HJ 61 lukkoakselit asennettu lehtijousien alapuolelle ja tuettu riipukkeissa kiinni olevilla Dractionbar tangoilla. etukardaani tuplanivelellä, taakse asennettiin samalla levyjarrut puhdistusta ja toimintavarmuutta helpottamaan. Into kun kasvoi niin vaihdettiin samalla alle 37 Boggerit lukkovanteilla, koska 33 mutiaiset näytti alamittaisilta kun auto nous ylöspäin. Nyt on helma 81 cm korkealla maasta. Lukot toimii paineilmalla, panssarointia parannettiin. Näillä eväillä eteneminen parani selkeesti ja luulen että kestävyyskin on toista luokkaa kuin alkuperäisellä kokoonpanolla. Vielä on toiveissa saada auto leimattua. Oon kyllä lukenu, että Boggerit on huonot tiellä, mutta en arvannut että ne on lähes kelvottomat, vai onko normaalia että pintaheittoo on niinpaljon varsinkin yhdessä pyörässä että kokoajan pompottaa koska rengas ei ole läheskään pyöreä? vai olenko saanut huonot yksilöt? vai voiko rengas asettua jotenkin epäkeskeisesti lukkorenkaan alle? Projektin asennukset teki ammattitaidolla Korjaushuolto A Koskinen.
helvetti että on hieno etenee varmaan hyvin.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 18:09 (GMT +2).