![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Uskaltaako udella noiden perän pulttien mittoja & kierrettä?....ihan mielenkiinnosta ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos nyt en aivan väärin muista niin ne on 7/16" UNC (eli 14 kierrettä per tuuma, harvakierre) sekä D30:ssa että D35:ssä. D44:ssä on pykälää isompi 1/2" harvakierre.
Sitä nyt sitten en todellakaan muista onko nuo vakiona minkä vahvuiset.. jos on kuusi viirua pultinkannassa niin on SAE Grade8, joka on vahvuudeltaan ISO 10.9 ja 12.9 väliltä (lähempänä 10.9). Viidellä viirulla niin on Grade 7 joka on hieman 10.9 heikompi, kolme viirua on Grade5 joka vastaa suunnilleen 8.8 vahvuutta. edit: Kattelin tuolta omista kuvista, niin ainakin D30:ssa noi poskilaakerien pukkien pultit on Grade8:t, eli 12.9 pulteiksi vaihtamalla saisi hitusen vahvemmiksi. ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 03.11.2013 16:05 |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nuo kuvassa näkyvät pultit, miten jos ne vaihtaisi pinna pultteihin jotka yltäisi kopankannesta läpi? Laakeripukit muttereilla ja vahvistettu koppa päälle vielä niistä pinnapulteista lisäksi kiinni. Tätä jo aiemmin ehdottelin, mutta meni ilmeisesti liian epäselväksi selostus ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#4
|
||||
|
||||
![]() hydronic b4wsc purettu ja puhdistettu tarkastustanne varten, eiku... pakko se oli sitte ruveta laittaan kuntoon kun ilmat jäähtyy, vikakodiksi antoi vain f50 eli lukitus kun likaa käynnistyskertoja, mitään mekaanista vikaa lämmittimestä ei oikein löytynyt, turvetta kyllä sitäkin enemmän, vaihdoin hehkuun uuden sihdin ja pesin turpeet ja tuhkat pois, pari uutta tiivistettä ja kasaan, ilmasin bensalinja ja yritin soittaa lämmittimen päälle, jostain syystä se ei vastaa, minikellosta kävin liekkiä painamassa niin johan lähti hyvin käymään ja rupes tekeen äkkiä poutaa, mutta hetken käymisen jälkeen sammui, kännistyi uudelleen ja jäi tasaisesti puhisemalla palamaan, mutta auto ei puolen tunnin päästä ollut kuin vähä lämmin vaikka lämmitin puhisi taukoamatta, on syytä epäillä että pa- pumppu ei nyt tee työtään kunnolla, muistaakos joku kuinka tommosesta se annostelumäärä mitataan. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Suuttimet
"suuttimet hankin uudet myös, aikani lueskeltua päädyin hommaamaan semmoset 4 reikäset bochin suuttimet yksreikästen orkkisten sijaan. niissä on sama virtaus kun orkkiksissa mutta hajottavat sopan tehokkaammin sumuksi, siitä lienee hyötyä pienemmillä virtausnopeuksilla."
Moi, huomasin että olet suuttimet vaihtanut neonin nelireikäisiin. Ovatko osoittautuneet ok hankinnaksi. Mistä hommasit? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kaikista koneen muutoksista noilla on kyllä tullut paras hinta/hyöty suhde... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |