![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Mutta tuossa minun viestissä tarkoitin juurikin sitä, että ilmaa täytyy saada palotilaan (ja nimenomaan siten että kampikammion voitelu ei häiriinny/sekoa) Ja tuo ajatustasolla ollut; 4t diesel 2-tahtiseksi, helppo homma jos verrataan sitä vanhaan bensa peräprutkuun....
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kulkeeko ilma noissa 2 tahti diesel paikallismoottoreissa tosiaan kampikammion kautta?
2 tahti Detroit Diesel koneissa kampikammiossa on moottori öljy, eikä ilma käy siellä ollenkaan. Ilma sylinteriin menee sylinteriputken huuhtelukanavan kautta. Pakokaasut poistuvat sylinterikannen pakoventtiilien kautta, joita on mallista riippuen 2 tai 4 kpl per sylinteri.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kulukee ilima kampikammion kautta aivan niinku perus 2t bensakonneesa. Voitelu myös toimii niinku 2t tuoreölijyvoitelu eli ölijypumppu painaa ölijyä tarvittavviin paikkoihin.
Tuosa kuvaki tuommosesta isommasta konneesta. http://oldmachinepress.wordpress.com...ionary-engine/ Pikkukonneisa vettää iliman suoraan läpän ohi kampikammioon. |