![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Pitman armiin kiinnittyvän nivelen liikevara ei riitä ja nivel saattaapi hajota. Ite hajotin pari osaa ennen kuin tajusin mistä on kyse. Enempi droppia omaavalla pitman armilla sai myös tasattua pyörien kääntymissuhdetta oikean ja vasemman puolen välillä.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse aiheeseen: mulla on tuolla saman ikäiseen XJ:n liittyvistä puuhasteluista kuvia albumissa, jos vaikka jotain vinkkiä löytyy johonkin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo no ehkä kannattaa kuunnella viisaampia ja jättää noi viri viri halppis ratkasut rakentamatta. Joo on abs malli joten kait siin on isommat ristikot sitte? mulle tulee kyl riittää toi 33" pyörä tähän alkuun tosi hyvin ja noin 3-3,5" koro
![]() ![]() Kaikkea kannattaa kokeilla nii voi olla viisaampaa sanottavaa joskus muillekki ![]() Tukivarsist sen verran et mitkä olis hinta/laatu suhteeltaa hyvät ja entä takapäässä iskareitten paikan vaihdolla lisää roikku pituutta?
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy Viimeksi muokannut Laitinen88 : 02.11.2013 23:25 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kattelin pihalla olevaa raudan määrää tänää mitä kaikkee aijon upottaa siihen nii kuinkaha paljon tulee lisäpainoo
![]()
__________________
Autot... mikä ihana tekosyy |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jeps, edessä noi V8 grandin vieterit + parin tuuman korokepalat futaa budjettiratkaisuna ihan hyvin, ja siihen jotkut pidemmät kelpo iskarit. Taakse tosiaan kokonaan uudet pakat eikä mitään virityksiä. OME:lla on kohtuu hyvin joustavia matalamman korotuksen pakkoja, mutta ne on varsin kalliita. Rough Countrylla on ihan ok hintaisia n. 3" korottavia.
Hinta- laatusuhteelta hyviä tukivarsia on esim. Rough Countrylla, tosin niitten maalaustyön laatu on ihan täyttä paskaa. Pallonivelet kuitenkin ihan ok ja toisessa päässä olevat kumipuslat on saman valmistajan kuin alkuperäisetkin. Suosittelen ostamaan sekä ylä- ettå alavarret, ja säädettävää mallia. Vähintään kuitenkin noi alavarret. RC:n iskareita en oikein voi suositella, kato jotain muuta ![]() Takana voi ja kannataa nostaa kantotutkat korkeammalle, eli iskarikiinnikeet akseliputken tasoon. Silloin melkeinpä vakioiskaritkin pitäisi riittää. Säästyt samalla siltö tuskalta, kun kuitenkin yläpään kiinnityspultit katkeaa irrottaessa ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan jeep cherokee -92 | JussiAntero | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.08.2013 16:54 |
Ostetaan jeep cherokee -92 | JussiAntero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.05.2013 23:19 |
Myyty Jeep Cherokee -92 | mikas67 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 09.10.2010 20:25 |
Myyty Jeep XJ-Cherokee -92 | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.08.2009 08:30 |
Jeep Cherokee -92 -> | Kartsa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2005 06:55 |