Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 01.11.2013, 09:42
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.062
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskiainen Näytä viesti
Nostellaan tällasta vanhaa topicia... Vähäsen kun on alkanut tuo hiekkapuhalluslaitteen rakentaminen kiinnostaa ja sellainen pieni epätietoisuus tuosta hiekansyöttöhanasta siellä pullon pohjassa askarruttaa, että onko tuollainen palloventtiilihana hyvä ja minkä kokoinen sellainen olisi paras...? Ja tarkoitus olisi n. kuution tuotolla aluksi harjoitella, jonka jälkeen luultavasti nälkä kasvaa syödessä... Aluksi olisin n. tuumasta letkua käyttämässä.
Löytykin näköjään mun vanha ketju, jonka aloitin ennen rekisteröitymistä palstalle!

Mun mielestä tavallisella pallohanalla voisi aloitella, mieleen tulisi, että pienehkö pallohana voisi olla sopiva tyyliin auki ollessaan reikä olisi tyyliin sormenpään kokoinen. Jos hanaa ei jatkuvasti säätele, sehän saattaa kestääkin?

Kuution tuotto on jossain määrin haastava, mutta kokeilemaan pääsee. Itsellä on ollut 5 mm pitkäventurisuutin materiaalina boorikarbiidi ja se sopii mielestäni 1-2,5 kuution tuotoille ottaen huomioon, että kypärä tarvii osan ilmasta.

Mitä pienempi suutin, sen helpommin menee tukkoon.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: hiekkapuhalluslaite O/M/V Muut 1 15.07.2007 16:40
Jarrupääsylinteri -> tee se itse? SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 10 27.07.2006 23:35
Tee se itse - Range vm-84 Epeli Tekniikka & Jutustelu 1 14.10.2004 19:40
tee se itse ajonesto ! Epeli Tekniikka & Jutustelu 13 21.09.2004 07:33
tee-se- itse snorkkeli -juhani- Tekniikka & Jutustelu 20 02.05.2004 01:07


Sivu luotu: 01:50 (GMT +2).