![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kokeile puhaltaa paineilmaa tankkiin päin josko olisi imusihti tukkeessa. Kyllähän tuo polttoaineen puutteelta kuullostaa. Voit myös koettaa laittaa syöttöpumpun letkut suoraan puhtaaseen polttoaineastiaan. Se on varmin ja varmaan helpoin tapa sulkea monta vikapaikkaa pois.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Minusta 1 ja 2 toimii normaalisti, ei vaikuta käyntiin? 3 ja 4 sammuttaa auton, eikä tule polttoainetta... Voiko joku vika/paska estää 3 ja 4 tulevan polttoaineen jakajassa..? ![]() Miten käy jos suutin on särki?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Irtotankilla kokeiltu, ei vaikutusta.
Onko mitää muita ideoita miten alkais sulkea vaihtoehtoja pois..? Suutin, jakaja...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyllä se lähtee ammattilaisen hoivii, mikäli ei pien vika selviä. Häirittee vaa ku joka putkesta tulee ainetta mut silti ei käy kaikilla... Vai voiko esim kansivika tehä tommosta..?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Aikasemmin kirjotit että osasta putkista ei tuu ainetta.
Tossa tapauksessa suuttimet irti ja dieselpajaan testiin.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Alkaa olee jo itekki iha solmussa näitten kans. Onneks ei oo enempää suuttimia ![]() ![]() Täytyy varovasti koittaa saada suuttimet irti.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Pitkä hylsy vääntimeen, niin suuttmet lähtee nätisti irti sieltä... Koko tais olla 22mm... Voin tuon kyllä tarkistaa, kun ittellä kyseinen hylsy tallissa ja sillä ruuvattu omiakin 4D56 tekniikkasen suuttimia ees taas... Ja otettu irti ppurkuun menneistä kansistakin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| uazi lämpimänä käyntiin?? | peedro | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.09.2011 20:14 |
| Lähteekö Lada käyntiin? | Killman | Chit-Chat | 9 | 16.01.2008 16:52 |
| Nyt pelit käyntiin! | Lars | Roleplaying Games | 47 | 21.10.2003 12:05 |
| Käyntiin lähtö | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 12.05.2003 21:53 |
| Käyntiin lähtö? | vette88 | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 06.07.2002 15:56 |