Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.09.2004, 07:25
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Perusasetus

Lainaus:
quote: Eli porkkanoita ei myydä atk-firman logolla.
Ilmeisesti toimii toisin päin, kun myyvät omenalla atk-laitteita<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_clown.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä hyvä ½" pulttipyssy? Jallu Tekniikka & Jutustelu 136 29.08.2015 19:26
mikä olis hyvä hallitunkki? toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 15 15.05.2008 22:19
Koshan olis hyvä ajan kohta?????? offipete Tapahtumat 2 15.06.2007 09:02
Mikäs olis hyvä sähkönen bensapumppu? MSD ostettu. SamiN Tekniikka & Jutustelu 1 09.11.2005 20:37
Mikä olis parasta safarille? Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2004 06:30


Sivu luotu: 08:05 (GMT +2).