![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo no nissanin ja mitsun huhuviat on tuttuja. Lähinnä mietin miten tuollasella pääsee mettässä kulkemaan. Mitsussa ois jonkulainen kytkettävä lukko. Tällä kylällä kaks tuommosta mitsua, tällä hetkelle molemmat pajalla, toisesta katos laatikosta kolmonen ja toisesta jakohihna poikki. Pitäs päästä vissiin koeajaan noita ni sais jonkulaisen käsityksen. Hj ollu ny käytössä mutta sinne on kohtuu huono etukuormaajalla tunkea tavaraa kyytiin, tai saahan sinne kyytiin mutta pitäs saaja uloski. Sen lisäksi nyt jo mennään sakkorajalla ku meitä istuu edesssä koko perhe, 2aikuista ja kaks lasta. Ja lisää on tilauksessa...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Pieni lavahan noissa neliovisissa sit tosin on. Tai pienempi jos niin voi sanoa. Oisko se joku 20 senttiä lyhempi kuin kingissä.
Se kannattaa huomioida. Mettässä noi kolme merkkiä menee vakiokunnossa kai melkeen samoja reittejä. Nisussa ei vaikiona oo kitkalukkoa kummempaa perässä mutta vinssi mulla sit auttaa jos meinaa mennä turhan vaikeeksi. ![]() Nissanin takapenkki on kyllä mielestäni lähes lasten kokoa.Lapsien takia toikin meille aikanaan tuli. Ei sinne taakse isoa jantteria kannata tunkea ellei pakko ole. Lasten kanssa elämää helpottaa kyllä noi lapsilukot takaovissa ja sähkölasien lukitus. Pysyy kaikki oleellinen auton sisäpuolella sitte.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Suuntaisin itse katseeni ehkäpä amerikan pickuppeihin, 5:lle rekattu ja lavalle todellakin mahtuu.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
5 paikkanen sutsu olis pihamaalla tosin pensselin huuhdonta myllyllä(ja vielä myytävänä)
risukeulanenhan se on että kyyti oli tosi hyvä verrattuna tohon patrolliin verrattuna muuten sutsu pelittäny ok eikä soppaakaan kulu kovin hirveitä määriä ja mikä parasta ei dsl veroa
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ja mitsussa paremmat jakkarat ku nissanis on minun mielipide.
sekä sisusta muutenkin. tekniikka, kori, yms ovat sitten jo yksilöitä. voi olla maanantai kappaleitakin seassa...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jenkkiä ei tähän taloon tule. Tai siis ei käyttöautoksi, harrastepelinä hyvinki vois...
Mutta mites nämä lyhyempi hyttiset, esim mitsulla clubcap. Näyttäs olevan jossain jopa vyöt perällä, onko mitenkään mahdollista mahduttaa lapsukaisia sinne. Joskus aikanaan yhden mukulan kans autoiltiin ln110 hiluksilla siten että oli turvaistuin kiilattu penkillä sinne takaosastolle. Taitaa olla hullun hommaa.... Taitaa kyllä olla että siirtyy tämä hankinta, sen verran hinnakkaita vielä semmoset jotka täyttäs kaikki kriteerit. Laittakaa toki yyveellä kuvaa ja lisätietoo jotka autojanne kauppasitte. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hyvä päätös ettei halua jenkkiä, villerikin kun totes aikanaan taron jälkeen dodgen vievän vähemmän polttainettakin, olevan parempi ajaa ja kulkevan paremmin... ja sitte ku asiaan palataan niin navarassa ainakin jos on ne puolikkaat takaovet on sinne taakse aika työläs kulkea.. Viimeksi muokannut Rytari : 28.10.2013 22:34 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Huuto lava autoon lava hiluxista | 0ltzi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.07.2013 18:53 |
| Huuto Hilux Ln 65 lava + suojamuovi. Lava punainen. | wnb | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 17.12.2011 08:35 |
| M:"autot" | ava | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 13.11.2007 11:58 |
| Maasturikoulujen autot | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.11.2003 16:37 |
| Autot työnalla | ari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.05.2003 08:09 |