![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
> Poliisi pysäyttää ylinopeutta ajaneen miehen ja heidän kesken käydään > seuraavanlainen sananvaihto: > > Poliisi: Saanko nähdä ajokorttisi? > > Kuljettaja: Minulla ei ole ajokorttia. Se hyllytettiin kun sain 5. > rattijuopumustuomioni. > > Poliisi: Saanko nähdä rekisteriotteen? > > Kuljettaja: Ei tämä ole minun autoni. Varastin tämän. > > Poliisi: Onko tämä auto varastettu? > > Kuljettaja: Kyllä vain. Mutta nyt kun ajattelin asiaa, niin > taisin nähdä > rekisteriotteen hansikaslokerossa kun laiton aseeni sinne. > > Poliisi: Onko hansikaslokerossa ase? > > Kuljettaja: Kyllä herra. Sinne minä sen laitoin sen jälkeen > kun olin ampunut > kuoliaaksi naisen, joka omistaa tämän auton, ja olin tunkenut > hänen ruumiinsa takakonttiin. > > Poliisi: Onko TAKAKONTISSA RUUMIS?!?!? > > Kuljettaja: Kyllä herra. > > Kuultuaan tämän, poliisi soitti kapteenilleen. Ei aikaakaan kun autoa > piiritti poliisit ja poliisikapteeni lähestyi kuljettajaa > käsitelläkseen tätä tiukkaa tilannetta: > > Kapteeni: Herra, saisinko nähdä ajokorttisi? > > Kuljettaja: Tietysti. Tässä ole hyvä. - Kortti oli voimassa. > > Kapteeni: Kenen auto tämä on? > > Kuljettaja: Minun. Tässä on rekisteriote. - Kuljettaja > tosiaan omisti auton. > > Kapteeni: Voisitteko hitaasti avata hansikaslokeron, jotta > voin nähdä onko > siellä ase? > > Kuljettaja: Kyllä, herra, mutta ei siellä mitään asetta ole. > - Ja toden > totta, ei siellä hansikaslokerossa mitään asetta ollut. > > Kapteeni: Avaisitteko takakontin? Minulle kerrottiin että > siellä on ruumis. > > Kuljettaja: Tietysti. - Takakontti avataan: ei ruumista. > > Kapteeni: En ymmärrä. Poliisi joka pysäytti teidät, sanoi > teidän kertoneen > ettei teillä ole ajokorttia, että varastitte auton, että teillä on ase > hansikaslokerossa ja että takakontissa on ruumis. > > Kuljettaja: Juu-juu, ja varmasti se valehteleva paskiainen > kertoi teille > myös, että ajoin ylinopeutta. > Note! This message was posted anonymously!
|