Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 20.10.2013, 13:53
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

ok, jotain tämänkaltaista pelkäsinkin

ja nyt se varsinainen leuat tissien väliin pudottava fakta:

tuos meidän weheksessä tuo kyseinen suutin on pytyssä 3. !!! ??? ja hyvin räklättää ...

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.10.2013, 18:13
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

nyt taijat kusettaa!! tosin, sama kai se on mistä pytystä suutin antaa pumpulle todellisen ajan ja vertaa sitä pyyntöön..

Pystyisikö tuota suutinta mittomaan mitenkään, varmistamaan sen toimintaa?
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.10.2013, 20:18
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
Pystyisikö tuota suutinta mittomaan mitenkään, varmistamaan sen toimintaa?
Itse suuttimen testaus on ihan perus hommaa, mikä tahansa dieselpaja tekee sen. Mutta tuo suuttimessa oleva anturi vaatii DRB skannerin tuon pdf-tiedoston mukaan. Mutta ehkä se onnistuu myös oskilloskoopilla, yleismittari tuskin ehtii tajuta mitään, koska tuo anturi antaa vain pienen pulssin suuttimen auetessa. Mutta kyllä sen huomaa jos siinä vikaa on, kuten Jamant sanoi, ei ole voimaa ja vikavalo palaa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.10.2013, 20:46
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jammu Näytä viesti
nyt taijat kusettaa!! tosin, sama kai se on mistä pytystä suutin antaa pumpulle todellisen ajan ja vertaa sitä pyyntöön..

... ei ku oikeesti ! näin se tuos on, ja siks aloinkin epäillä sen virkaa... toki, vertailu suhteessa pyyntö / toteutuma onnistuu näinkin, mutta ajoituksen suhteen ei varmasti ...

voimasta ei varsinaisesti ole tuossa pulaa, vikakoodia ei tule, eikä käyntikään rumaa VM ksi ole ...

voishan tuon kurillaan joku ilta ruuvata ykköseenkin ...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.10.2013, 10:29
Jammu:n Avatar
Jammu Jammu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 05.04.09
Sijainti: Kankaanpää
Viestit: 440
Perusasetus

Tuohan ei mitä minulle on kerrottu vaikuta ajoitukseen koska kampiakselin asentoanturi hoitaa sen tehtävän?

Mutta kun ajattelee sitä niin että se kysyy sylinteri numero 1:n painetta ja aikaa, ja tulos kerrotaan 3:lta, niin sillon voisin kuvitella sen käyvän vielä rumemmin ku vm:n kuuluu?!?

Juu tuo suuttimien painetestaus nyt onki ihan tuttua kauraa kun itellä on trykipumppu tätä varten olemassa mutta ihmettelen vain jotta voisiko se vastuksen tms saada mitattua, endoskooppi nyt vai mikä kaappi onkaan niin voisi toimia jott näkisi tuleeko sykliä ollenkaan, tai ottaa kylmetyn viileesti johon irki ja vääntää käyntiin?

Kerro ihmees jos veivaat sen erisylinterille jotta mitä tapahtu!
__________________
Team Rajaka
Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J

Etenkin suzuki sJ
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.10.2013, 19:46
Jeepp Jeepp ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.10
Sijainti: Suomi
Viestit: 506
Perusasetus

Ootappa -30 pakkasia. Sitte se vasta ryskää ja kolokottaa.
Mun exästä mitään vikaa löyvetty eikä uusilla hehkuilla muuttunu mikskään.. Pakkasella se tekee sitä että, vaikka ois ollu roikassa tunnin, lähtee käymää ja sammuu yhtä nopiaa jos ei hoksaa kenkästä vähä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.10.2013, 21:02
pikkujussi1 pikkujussi1 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.01.12
Sijainti: suomi
Viestit: 46
Perusasetus

Omassa just tuota kylmäkäynnistys vikaa myös. Ja lämpösenäkin välillä käy ihan nätisti ja menee tien päällä ku sukkasillaan, mutta joskus alkaa käymään huonommin ja menee nuhasesti. Eilen illalla kokeilin irtotankilla, eli pöntöstä suoraan suodattimelle ja annoin käydä jonkun aikaa. Sitten tänä aamuna tuolla yhdistelmällä käyntiin, mutta yhtälailla rytkyttää. Eli ei pitäis tankin kautta ilmaa tulla. Miten tuo map anturi, voiko se välillä toimia ja välillä oireilla?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.10.2013, 21:18
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

mua hämää vieläkin se imuilman lämpöarvo, mukamuka 150 astetta ... jos ja kun aivo luulee jotta niinpal kuuma on imusarjassa, on syöttöä väkisinkin varmasti ohennettu ...

oispa kiva testata varmasti ehjällä anturilla
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta pee Tekniikka & Jutustelu 694 26.07.2025 22:25
Myyty jeep grand cherokee wj korotuspalat ja iskarit jämtilaika O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 13.11.2013 10:11
jeep wj simpukka? pikkujussi1 Tekniikka & Jutustelu 0 24.02.2013 18:52
Ostetaan Ostetaan Jeep WJ 2" korotuspalikat ja spacerit! Jeepp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 03.10.2012 20:34


Sivu luotu: 04:04 (GMT +2).