![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Eikös siihen kannattais laittaa levyt taaksekkin? Joo, onhan tuollasesa rumpujarrussa monta liikkuvaa osaa ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Kannattais laittaa levyt joo. Ei noissa rummuissa nyt niin kovin montaa liikkuvaa osaa ole.
|
||||
|
||||
![]() Pulkantekoa part II
Nyt kun nuo pulkkakelit lähenevät, niin piti tuo etupulkkakin viimeistellä loppuun asti
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas. Nyt on taukoa pidetty tästä keksinnöstä. Ei vaan oo ollut motivaatiota.
Ajattelin viikonlopun aikana vääntäytyä auton alle ja pudottaa kardaanit pois paikalta ja käydä ne läpi. Ainakin yksi ristikko pitäisi vaihtaa. No joo. Ei ole mikään iso homma terveelle ukolle. Mun kohdalla asia on vähän toisin ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kardaanit tuli huollettua uutta vastaavaksi
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nykyään on ollut jotenkin liian vähän aikaa tallissa puuhailuun. Viimeksi on mr. Rohmon kanssa tullut ajeltua noin 15min. Miten on rohmo. Otetaanko joskus sama homma kahdella autolla pidemmän kaavan mukaan?
Mulla on kotona niin älyttömästi hommia, että aika ei vaan yksinkertaisesti riitä. Mä joudun olemaan nykyään sellaisena kodin hengettärenä joka yrittää pitää kotia epätoivoisesti pystyssä ![]() Ensi viikolla pitäisi aloittaa trailerin hankkiminen. Moni ajopäivä on mennyt sivu suun kun ei ole omaa traileria. Mä olen ajatellut Eduard 2700 lavettia. Onko se sellainen, että kannattaa ostaa??? Onko jollain kokemuksia ko. merkistä? Löytyykö joltain sellaista käytettynä?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |