Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.10.2013, 17:20
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slarbersson Näytä viesti
Minkäs kokoiset on siivet siivet alkuperäisessä td04:ssa? Miettinyt kkk24:sta tai sit gt25:sta... onko kkokemukia tai neuvoja? Pitääkö tehdä sen jälkeen uusi imusarja jos speiserin tekee.. että jos turbo nousee ylemmäs..
Siipien koot tuossa vakiossa imu tai ola jotai 37mm ja pako siin 40mm luokkaa.

Itsellä omassa Pajessa Om603:sen vakio ahdin, eli Mersun 3litrasen tubodsl:n. Ja speiserillä kii pakosarjaan, kun ei ollut aikaa tehdä omaa mallia. Imusarjan jouduin muokkaan (tai osittain kyllä tse malli), kun ahdin nousi aavistuksen ylöspäin. Ahdin herää vähän myöhemmin ku vakio, mutta sopparuuvihan on tehtaan jäliltä mulla. Mitä ahtoihin tulee, niin rukkaamtta samoja luokkia ahtaa vakion kanssa. Mut TASA vauhista katos ahtopaineita se 0.5baria sit tuola ahtimella. Mikä taas hyvä, kun löytyy tarvittaessa ahtoja ku polkasee lusikkaa lattiaa vasten. Pakopaineetkin pysyy kurissa, kun sillekkin mittari käytössä ihan...

Speiseriä ei tarvi imusarjaan olla, jos ahtimen speiserin tekee suoraan sivulle tuovan. Itslelä tuli nostavaa mallia ku oli jäänyt jostain toisesta projektista ylitte...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2013, 10:00
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

Joo tuo kkk olis hyvä idea... ja niitä vois löytyäki helposti ku supereita rakentelevat. Prkl ku myin keväällä pois oman om603:lla olleen mursun. Juuri tuota haluisinki et vähä laskis noi paineet normiajossa. Olisko kuvia toteutuksesta? Nii ja onko sulla siis cooleria? Ku senki avulla pystyy vähä värkkään niiden lähtöjen kans.

Ja joo. Oliha se happama. Ei tartte enää kuskiksi lähteä
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.10.2013, 18:17
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slarbersson Näytä viesti
Joo tuo kkk olis hyvä idea... ja niitä vois löytyäki helposti ku supereita rakentelevat. Prkl ku myin keväällä pois oman om603:lla olleen mursun. Juuri tuota haluisinki et vähä laskis noi paineet normiajossa. Olisko kuvia toteutuksesta? Nii ja onko sulla siis cooleria? Ku senki avulla pystyy vähä värkkään niiden lähtöjen kans.

Ja joo. Oliha se happama. Ei tartte enää kuskiksi lähteä
Kuvaa voin napata ja laittaa sähkösesti jossain välissä.
On cooleri ja sekin keulassa maskin takana kennoltaan 280x300x76... Ahtoputket sit 2.25" alua ja vähillä silariliitoksilla putkisto kasattu.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.11.2013, 22:48
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

No jos jotaki taas.. tämän piti olla rakentalu kannu pajerolle mutta näemmä enemmän troubleshoot hommiksi menee hoksasinpa tossa ohi mennen että sivulasi (se aukiliukuva) on aivan siruina ja tummennuskalvon varassa kasassa. Mistä löytää uusia ja hintaa? Totta siihe karmeihin saa kuiten vaihdettua vain sen yhen akkunan? Ettei molempia tarvi uusia? Ja löytyykö joltain foorumilaiselta alkuperäistä alkupätkää pakoputkeen? Joka tulee heti downpipen jälkeen? Olisin kiinnostunut lunastaan pois?
__________________
Dodge Ram 2500 -99
Mitsu pajero 2,8 tdic -97
Mitsu pajero 2,5 tdic -83
Mercedes-Benz 500 sec
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.11.2013, 09:52
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Slarbersson Näytä viesti
No jos jotaki taas.. tämän piti olla rakentalu kannu pajerolle mutta näemmä enemmän troubleshoot hommiksi menee hoksasinpa tossa ohi mennen että sivulasi (se aukiliukuva) on aivan siruina ja tummennuskalvon varassa kasassa. Mistä löytää uusia ja hintaa? Totta siihe karmeihin saa kuiten vaihdettua vain sen yhen akkunan? Ettei molempia tarvi uusia? Ja löytyykö joltain foorumilaiselta alkuperäistä alkupätkää pakoputkeen? Joka tulee heti downpipen jälkeen? Olisin kiinnostunut lunastaan pois?
Jupe69:ltä kysyyn, tai sitten Porro1:ltä noita osasia... Kummallakin herralla Pajeroita on purkuun menneenä ja osia varasti löytyy suht edullisesti.

Eihän tuo uusi etuputkikaan nyt kauheita maksa kaupassakaan, ettät sitä kannattas jättää sieltä ostamasta. voin kyllä tarkistaa et oliko omasta jäänyt talliin se pätkä vai häviksö se johkin ku vaihtoin röörin uuteen ja avarempaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.11.2013, 22:39
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

Joo. Ku haluaisin siitä putkesta vaan sen liitoksen. Sitte siitä ees päin tekis 2,5" putken loppuun asti. Että jos löytyy se liitos downpipen päähän nii ilmottele. Ja nyt sitte hyyty takapenkin alla oleva lisälämmitinki.. prkl. Pitäs alkaa tutkia mutta ku eihä siellä sisällä tarkene ilman sitä höökijää.. tästä on vaan matka ylöspäin.
__________________
Dodge Ram 2500 -99
Mitsu pajero 2,8 tdic -97
Mitsu pajero 2,5 tdic -83
Mercedes-Benz 500 sec
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 26.12.2013, 17:57
Slarbersson Slarbersson ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: sodankylä
Viestit: 72
Perusasetus

dippadai


Hyvää joulua ja sillee poo poo poo! Hiljasta ollu johtuen katsurin langettamasta ajokiellosta!! Huolehin mitä sanovat kylkiputkesta, renkaista, coolerista tai takapuskurista (renaultin alumiininen turvapuskin). Ja kaiken lisäksi itse tekemät jousen riipukkeet... mutta. Näiltä osin auto olikin täysin hyväksyttävissä... ongelmaksi tulikin takajousien kiinnityspiateet rungosta josta oli revenneet irti... PS. Iso kiitos uuden vanhan sivulasin saamisesta foorumin kautta nopeasti.

No takas ongelmaan. Neljä tuntia hitsattua alkais olla taas taka-akseli oikealla kohalla ja oikeassa linjassaki. saa nähä meneekö huomenna ait katsastuksesta läpi vai jääkö vieläki jupinaa. Tässäpä taas tyhjiä lauseita ja turhia mietteitä
__________________
Dodge Ram 2500 -99
Mitsu pajero 2,8 tdic -97
Mitsu pajero 2,5 tdic -83
Mercedes-Benz 500 sec
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Haynes korjausopas Pajero vm-83>96 Grr O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.07.2013 13:34
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Myydään Mitsu Pajero Humppamatti O/M/V Ajoneuvot 8 17.05.2011 09:13
Myydään / Vaihdetaan Mitsu pajero Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 4 21.09.2010 22:30
Ostetaan O: Mitsu pajero 1991-> Ahma O/M/V Ajoneuvot 0 31.08.2010 20:20


Sivu luotu: 21:47 (GMT +2).