![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Olisko jollain kuvaa, jossa pariovissa sähkökäyttö? En itse ole koskaan sellaista nähnyt autotallissa.
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tarttee pyytää kaverin ottaan kuva tallistaan.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eikös sellainen pariovien avaaja, jossa on työntöavaus keskeltä toimisi ilman koneistoa tuulijarruna? Isommat ovet on melkoiset purjeet ja tuuli vie ovea pitävää satakiloista äijääkin äkkiä kuin rättiä.
Siis nivelöity V-aisa päistään oviin ja V:n nivelöity terävä kärki kulkemaan kattoon asennettuun liukukiskoon (keskellä, kohtisuorassa oviaukkoon nähden). Hankala tuuli painaa toista ovea sivulle ja tällä järjestelyllä olisi sitten yhtä paljon oven pinta-alaa menossa vastatuuleen, kuin mitä tuuli yrittää viedä mukanaan. Voimien pitäisi kumota toisensa. Liukukiskon loppupäähän vielä joku jousi estämään äkkipysäystä maksimi avaukselle. Toki sitten aina aukeaa molemmat ovet aina yhtä paljon tai vähän, jos siitä nyt on haittaa. Jos on erillinen käyntiovi, niin haitta lienee kumminkin aika pieni. Jotakin tuollaista ajattelin kehitellä omiin oviin.
__________________
Jukka |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.miedonmetalli.fi/ Mukavasti on myös rakennekuvia siellä sivustolla.
__________________
Jukka |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyselin tarjousta Miedon Metallilta. Pariovi L2900xK2800 ilman sähkötoimisuutta 3800€... Tosin kulkuovella. Kalliin puoleiselta tuntuu.
Parioveen ei heiltä saa sähkökäyttöä, jos leveys yli 2700mm. Oli vähän heppoisen oloinen mekanismin isolle ovelle. Varmaan kyllä tuolla idealla saisi sovellettua hieman järeämmistä osista eli kuvat oli kyllä hyviä. Täytyy tiedustella Virosta vielä jossain välissä http://www.sakumetall.ee/ (tuolta tuli pannuhuoneeseen palo-ovi ja -luukku).
__________________
-Toyota Camry 2.4 2002 -Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982 -Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014 -Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Autotallin pariovet | MakeO | O/M/V Muut | 12 | 17.05.2009 09:21 |
Autotallin ovi | Killer-Wo | Chit-Chat | 5 | 21.01.2009 17:32 |
Autotallin vakuutus ja tulityöt | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 19 | 09.03.2007 22:20 |
Autotallin lämmitys ? | RST | Chit-Chat | 49 | 13.10.2006 23:11 |
Välitetty: Autotallin nosto-ovi | HEKULIINI | O/M/V Muut | 1 | 02.03.2005 08:58 |