![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Pee:lle kiitos, olen itse meinaan aivan toivoton netistä etsimään yhtään mitään, ei löyvy niin ei löyvy! No olipas selkeet sivut, eikä mielestäni osat hinnan kiroissa, hetken jo laitto miettimään kokonaan uusia vetoakseleitakin, tuolta jatkossa jos paketit tulee ja niissä on muutakin kuin saksalaisia perunoita! Pullon olen velkaa x) Mutta ite saat hakia täältä!!!
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 14.10.2013 14:46 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Etpä tosiaan oo mitään velkaa ! Pulloille ei kauhiast oo täällä mäellä käyttöä, mutta saatanpa vaivata joskus jollain suuntaan liittyvällä, jollen itse sinne ehdi ! Hyvä vaan / kiva jotta voi olla hyödyks, ja kiitoskin lämmittää ![]()
|
||||
|
||||
![]()
jees kiitoksia viellä
![]() Viellä sen verta että kumpikos sinne napaan mahtaa kuulua, rasva vai öljy, kun siellä oli jotain öljyn sekaista rasvaa tahi toiste päin.
|
|||
|
|||
![]()
Portaalikotelossa on öljy, joku ihan perus GL-5 luokan vaihteistoöljy 80W-90. Olisiko navan iso huulitiiviste hiukan vuotanut ja tehty "korjaus" rasvaprässillä, jos on jotakin vaseliinin paksuista sisällä?