Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 14.10.2013, 13:30
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Renegade Näytä viesti
Kertokaapas joku viisas äkkiä mitkä akselit tollasessa 1980 -Wagoneerissa pitäis olla vakioina, ja mistä ne on tunnistettavissa? Eli pitäis siis jotenkin tunnistaa onko akselit autossa alkuperäiset vai vaihdetut..

Tekniikka ko. laitteessa on muilta osin vakio 4.2 + manuaali.

Kiitos.
Dana 44 edessä ja AMC 20 takana. Googlella löytyy kuvia.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitkä renkaat sopii Mazda B2600 vakiona? B2600 Tekniikka & Jutustelu 1 29.02.2012 00:45
Mitkä renkaat sopii mazda b2600 vakiona? B2600 Tekniikka & Jutustelu 1 26.02.2012 20:51
Mitkä akselit kestäisi? Racingrabbit Tekniikka & Jutustelu 11 25.05.2006 22:58
Mitkä akselit?? Jare Tekniikka & Jutustelu 12 15.12.2004 13:52
Mitkä akselit tare Tekniikka & Jutustelu 2 16.07.2004 11:41


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).