![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() ketokaas viisaammat että mitä ne vih/pun valo kertoo kierrosmittatin kohalla turbosta? Silloin kun se punanen valo alkaa palaan niin meinaako se että on liikaa paineita ahtoputkistossa vai hä?!
|
|
||||
|
||||
![]()
Vihreä tarkoittaa että ahtaa normaalisti ja punainen että ahtaa liikaa. Punainen syttyy 0,7bar. Vakio LJ:llä se ei syty koskaan.
|
||||
|
||||
![]()
Juu juu mulla syttyy lj:ssä punanen valo 0,5bar kohilla ja puhallin on vakio ct-20. ainut mitä sinne on tehty niin kellolta lähtevän tangon pääsä on yks mutteri että aukee hukkis vähä myöhemmin. ei kai siitä oo koneellee vaaraa kamalasti jos se vilkuttelee kiihytyksissä punasta ja nousuissa? (syötöt on vakiot ja ahtaa max0,9 bar)
|
|
|||
|
|||
![]()
Luulisi tuon kestävän noin maltillisilla ahdoilla. Mulla oli aikoinaan volvossa 1,8baria ahtoja vakio hiluilla, ja hyvin kesti mitä se mulla oli
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hullunkierto
Mitenkä 70sarjalaisissa kestää tuo jakiksen ja vaihelaatikon välinen akselin stefa? Kun saa kuulla nuissa hoojiissa olevan sitä vikkaa ja sit laittaneet letkuja täyttöproppujen väliin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Varmaan ollu jotakin tuurin tynkää, mutta juhlavasti ajetussa LJ:ssä ei ollut vaihdelootan kanssa mitään ongelmia. Öljyt pysy siellä sisällä, varmaan oikeissa paikoissa, ja paljon sillä ajettiin. RJ tuntuu seuraavan samoja linjoja. Pitäisi siitä öljyt varmaan tarkastaa.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |