Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.10.2013, 15:52
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kömpijä Näytä viesti
Mikäs mahtaa olla vikana kun suska pärähtää käyntiin kylmänä todella hienosti, mutta lämpimänä ei millään? Irroitin, purin ja puhdistin startin ja ei vaikutusta. Bandex tuntui toimivan hyvin.

Kun kone on lämmin niin startti "lyö tyhjää".. Missä vika ?
Naksuuko vain vai pyöriikö starttikin?
Itellä autto satunnaiseen käynnistymättömyyteen solenoidin vaihto. Joskus kuului vain pelkkä naks, mutta ei lähteny pyörittämään.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2013, 15:59
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

sj 410 kaasutin lakkaa toimimasta kun ajaa keulan tarpeeksi ylös,eli siis jyrkkään nousuun,

Juuri ja juuri pysyy käynnissä,Kaasuun kun koskee niin sammuu..

koho tsekatttu ,pääsuutin kiinni...

pensanpinta on pikkusen yli suuttimen kammiossa...

Missä vika? onko bensanpinta liian alhaalla?

Helpoin tuo ois tietty korjata sillä ku ottais toisen kaasarin ja vaihtais mutta koitetaan nyt jos siihen tai siis siitä löytyis vika...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.10.2013, 18:12
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
sj 410 kaasutin lakkaa toimimasta kun ajaa keulan tarpeeksi ylös,eli siis jyrkkään nousuun,

Juuri ja juuri pysyy käynnissä,Kaasuun kun koskee niin sammuu..

koho tsekatttu ,pääsuutin kiinni...

pensanpinta on pikkusen yli suuttimen kammiossa...

Missä vika? onko bensanpinta liian alhaalla?

Helpoin tuo ois tietty korjata sillä ku ottais toisen kaasarin ja vaihtais mutta koitetaan nyt jos siihen tai siis siitä löytyis vika...
Juuri samat oireet kuin mulla ja syynä oli bensapumppu, oli tullut tiensä päähän. Tilalle uusi sähköinen pumppu ja taas toimi moottori kuin pitääkin.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.10.2013, 19:07
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Juuri samat oireet kuin mulla ja syynä oli bensapumppu, oli tullut tiensä päähän. Tilalle uusi sähköinen pumppu ja taas toimi moottori kuin pitääkin.


ok, kiitos tästä, samaa mietin itekki mutta aattelin kysästä täältäkin, no pitää ottaa hyllystä uusi alkuperäinen mekaaninen pumppu ja vaihtaa se vanhan tilalle.

katotaan kui se sit pelittää..
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.10.2013, 12:00
Mr. Sly Mr. Sly ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.10.13
Sijainti: Kuopio
Viestit: 7
Perusasetus

Aloittelija jatkaa jarruremppaa. Kysymys olisi mistä mahtaa löytyä Samuraihin liukutappien pölytiivisteitä? Tai käykö jonkun toisen mallin tiivisteet? Tuskin kovin mallikohtaisia kuitenkaan ovat.
Aiemmat on suht siistit vielä, mutta ajattelin että sama vaihtaa kun ona paikat auki.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.10.2013, 12:42
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.272
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr. Sly Näytä viesti
Aloittelija jatkaa jarruremppaa. Kysymys olisi mistä mahtaa löytyä Samuraihin liukutappien pölytiivisteitä? Tai käykö jonkun toisen mallin tiivisteet? Tuskin kovin mallikohtaisia kuitenkaan ovat.
Aiemmat on suht siistit vielä, mutta ajattelin että sama vaihtaa kun ona paikat auki.
Motonetistä saa ainakin täydellistä tiivistesarjaa 410/413/samurai, mutta kai niitä erikseenkin sai. Tuon sarjan mukana tuleva männän suojakumi ei kyllä oikein ole vakuuttanut sopivuudellaan...
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.10.2013, 13:03
Mr. Sly Mr. Sly ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.10.13
Sijainti: Kuopio
Viestit: 7
Perusasetus

Motonetistä jo tilailinkin molemmille puolille tuon tiivistesarjan, mutta ainakin nettisvuilla ilmoittavat ettei liukuje pölytiivisteet kuulu mukaan. No, katsellaan mitä sieltä löytyy kunhan saapuu Kuopioon. Helppohan nuo pelkät liukujen kumitkin on myöhemmin vaihdella.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.10.2013, 18:58
<Antsa>:n Avatar
<Antsa> <Antsa> ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.11
Sijainti: Kuhmo
Viestit: 76
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mr. Sly Näytä viesti
Aloittelija jatkaa jarruremppaa. Kysymys olisi mistä mahtaa löytyä Samuraihin liukutappien pölytiivisteitä? Tai käykö jonkun toisen mallin tiivisteet? Tuskin kovin mallikohtaisia kuitenkaan ovat.
Aiemmat on suht siistit vielä, mutta ajattelin että sama vaihtaa kun ona paikat auki.
Minä tilasin omaan sj:hin alkuperäiset kumit kun en muualtakaan löytänyt siihen hätään. Onneksi ei tarvinnut uusia kaikkia, oli ainakin minusta kalliita. 10€/kpl.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.10.2013, 09:32
Mr. Sly Mr. Sly ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.10.13
Sijainti: Kuopio
Viestit: 7
Perusasetus

Tänään tuli kilkkeet Motonetistä ja muillekin tiedoksi että kaikki tarvittavat tiivisteet tuli paketissa, vaikka siis nettikauppa väittää etteivät liukujen pölytiivisteet kuulu pakettiin.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.10.2013, 16:30
kömpijä kömpijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.09.13
Sijainti: lahi
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GaryRock Näytä viesti
Naksuuko vain vai pyöriikö starttikin?
Itellä autto satunnaiseen käynnistymättömyyteen solenoidin vaihto. Joskus kuului vain pelkkä naks, mutta ei lähteny pyörittämään.
Startti pyörii aina hyvin oli kone kylmä tai lämmin. Koneen ollessa lämmin startti "pudottaa" rattaan vauhtipyörältä heti kun kone käynnistyksessä yskäisee ensimmäisen kerran käynnistyäkseen. Kummallinen vika.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 13.10.2013, 17:49
keijo17 keijo17 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.01.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 120
Perusasetus

mitenkäs lisää sisään joustoa ?? voiko takana kääntää iskarit kulmaan ?? eli ylä kiinniytys pisteet lähgemäks toisiaan ja sit varmaan pitemmät iskarit et riittäs taas ulos jousto
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 13.10.2013, 18:43
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 436
Wink

kokeile pestä se hammasratas,kytkinpaketti,pendix dieselillä ja kuivaa paineilmalla,auttaa joskus.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 8 (0 jäsentä and 8 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 21:57 (GMT +2).