Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.10.2013, 19:36
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kömpijä Näytä viesti
Mikäs mahtaa olla vikana kun suska pärähtää käyntiin kylmänä todella hienosti, mutta lämpimänä ei millään? Irroitin, purin ja puhdistin startin ja ei vaikutusta. Bandex tuntui toimivan hyvin.

Kun kone on lämmin niin startti "lyö tyhjää".. Missä vika ?

startin kehä saattaa olla huonona , kokeile seuraavan kerran niin että vaihde päälle ja pikkusen pukkaat autoa että kone pyörähtää, sitte starttaat..

__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.10.2013, 09:48
kömpijä kömpijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.09.13
Sijainti: lahi
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
startin kehä saattaa olla huonona , kokeile seuraavan kerran niin että vaihde päälle ja pikkusen pukkaat autoa että kone pyörähtää, sitte starttaat..
Kiitos vastauksesta, mutta ei tunnu auttavan. Onko muita ehdotuksia ?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.10.2013, 10:03
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kömpijä Näytä viesti
Kiitos vastauksesta, mutta ei tunnu auttavan. Onko muita ehdotuksia ?
Startissahan on siinä rattaassa se yksisuuntasysteemi, että joskos se ei pidä, ja luistaa lämpimänä tyhjää siitä kohdasta?

Jotenkin sellainen muistikuva, että mulla ois ollu joskus muinoin ongelmaa justiinsa tuon osan kanssa, ja että korjaantui vasta kun vaihdoin sen.

Ota yhteyttä nimim. Laalaa:han, jos tarvitset uuden startin. Sillä niitä varmaan on vielä useampi jemmassa, ja löytyy tuolta Ahtialan suunnalta.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.10.2013, 10:19
kömpijä kömpijä ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.09.13
Sijainti: lahi
Viestit: 25
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Startissahan on siinä rattaassa se yksisuuntasysteemi, että joskos se ei pidä, ja luistaa lämpimänä tyhjää siitä kohdasta?

Jotenkin sellainen muistikuva, että mulla ois ollu joskus muinoin ongelmaa justiinsa tuon osan kanssa, ja että korjaantui vasta kun vaihdoin sen.

Ota yhteyttä nimim. Laalaa:han, jos tarvitset uuden startin. Sillä niitä varmaan on vielä useampi jemmassa, ja löytyy tuolta Ahtialan suunnalta.
Onko tuo kuvailemasi "yksisuuntasysteemi" juuri bandex ? Kun purin startin niin testasin sen toiminnan ja vaikutti toimivan oikein. Eikö sen toimivuuden voi todentaa kun pyörittää tuota startin ratasta - jos ratas pyörii vain toiseen suuntaan pitäisi sen olla silloin kunnossa.. Olenko ymmärtänyt tuon oikein ?

LaaLaan tiluksilla tulikin jo kerran käytyä. Vahva tunne, että sieltä saattaisi löytyä startti jos toinenkin.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.10.2013, 10:24
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kömpijä Näytä viesti
Onko tuo kuvailemasi "yksisuuntasysteemi" juuri bandex ? Kun purin startin niin testasin sen toiminnan ja vaikutti toimivan oikein. Eikö sen toimivuuden voi todentaa kun pyörittää tuota startin ratasta - jos ratas pyörii vain toiseen suuntaan pitäisi sen olla silloin kunnossa.. Olenko ymmärtänyt tuon oikein ?

LaaLaan tiluksilla tulikin jo kerran käytyä. Vahva tunne, että sieltä saattaisi löytyä startti jos toinenkin.
Eikös bendix ole se systeemi millä startin ratas kytkeytyy sinne starttikehälle...

No mutta kuitenkin, mulla sen toimivuutta ei voinut muistaakseni todeta käsin, koska käsissä pyöritellessä se toimi muistaakseni aina, tai ainakin lähes aina, mutta paikallaan ollessaan sitten taas ei.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 17:43 (GMT +2).