![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Pahin on sullakin jo takana, mulla alkoi helpottaan parin viikon kärvistelyn jälkeen ja nyt reilu vuosi savuttomana niin ei tule pieneen mieleenkään aloittaa uudestaan moista typerää tapaa. Piti oikein laskea niin rahaakin on säästynyt jo vajaa 3000 euroa ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nesteet
Mistäs olette nesteitä tilannu? Ite tilasin www.sähkötupakka.fi sama paikka mistä tilasin aloituspakkauksen. Mitä makuja olette käyttäneet? Mul oli vanilja mikä ei maistunut yhtään vaniljalle. Mentooli on hyvää. Tupakan makuinen on kyl ihan kuraa, reilu puolet, kun laittaa menttoolii joukkoon ni sit menee.
|
|
||||
|
||||
![]()
joo tuolta mäkin oon käristeet tilannu, menthol on ok, yllättävän hyvä on myös appelsiini
nikotiinittominahan noita saa monest puodist ihan Suomestakin, mä kun blandailen 12 mg nikotiininestettä ja nikotiinitonta... nyt muuten 6 x 7 vrk takana eli 42 pv ... tarvinnee hoyrystellä sen kunniaks ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Laskeskelin että n. 1500€ olisi itsellä säästynyt. Olihan se polttelu lopuksi aika turhaa pelleilyä kun näin jälkikäteen asiaa miettii.
|
|||
|
|||
![]()
Hieno keksintöhän tuo on. Sitä vaan menee sitä nii helkkarin paljon enemmän kun pystyy sisätiloissakin/ useissa savuttomissa ravintoloissa polttamaan ilman huolenhäivää.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... tavaks vaan höyrytellä siellä missä röökiäkin, niin ei kulutus kasva
|
||||
|
||||
![]()
jos jollekulle maistuu, niin mulle tuli tänään vahinGossa 4 kpl 10 ml pulloa (12 mg nic) Tobacco makua, privana voip tiedustella ...
|
||||
|
||||
![]()
mites muilla sähkötupakin kanssa - täällä puol vuotta täys, muutama perinteinen tupakki polteltu tänä aikana, vaan maistuupi pahalta ...
höyrystimiä joutuu uusimaan parin kk välein, mutta muuten sähköröpöttely siis toimii ainakin mulla aivan täysin
|
|||
|
|||
![]()
Reilu kaks kuukautta höyryllä, eikä enää ees kännissä tee mieli tupakkaa..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vai tarviiko ottaa joku muutaman vuoden tosi loiva ja pehmeä lasku ennen kuin lopettaa ihan täysin? ![]()