![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
n,6kk sitten baari illan päätteex auoin päätäni ja sit tuli 6 tyyppiä ja potki ku saivat maahan..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]()
Aaa, nyt alkaa kuulostamaan etäisesti tutulta. Ehkä.
|
||||
|
||||
![]()
vituttaa vaa ku ei pysty oikeel kädel tekee juurikaan mitään..
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Haittaa harrastuksia. Mikäs siinä on arvio,saako vielä tehtyä hyvän?
|
||||
|
||||
![]()
Vitun selkäkivut!!!!
![]() ![]()
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa ku noilla firman mestareilla ei ole minkäänlaista organisointikykyä tai maalaisjärkeä. Mä olen ammatiltani rakennusmies, en autonkuljettaja. Siltikin viimeisen kuuden viikon aikana, on tullut työajoa 13000km. Ei jumalauta. Esimerkkinä tämä päivä: Olin Ristiinassa työmaalla. Sit mestari soitti, että mee Sulkavalle tekeen tiemerkinnät yhdelle valmistuneelle sillankorjaus paikalle. Kyseenalaistin tämän tehtävänannon, koska tiesin että siellä sataa koko päivän, ja tie on märkä. Mesu vaan sano että "Mee ny kuitenki kattomaan jos onnistuis". No mähän ajelin 115km suuntaansa toteamaan, että vettä sataa ja tie on märkä. Tätä paskaa tää on ollu jo pitkän aikaa. Onneksi ens viikon jälkeen loppuu reissaaminen. Tälle viikkoa kilometrejä on jo varmaan 1500. Onnex hojolla on lepponen päästää potkää väliä
![]()
HJ61 MMC Viimeksi muokannut ssuvik : 10.10.2013 18:09 |
|
||||
|
||||
![]()
broidil oli samanlainen tapaus ja ihan toimiva siitä tuli..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Olin just menossa rohmon luokse kaffelle ja mun Chrysleri keitti muurlan lasista vähän helsinkiin päin. Vituttaa jonkin verran. Onneksi hinuri on tulossa ja kyyti kotiin. Nyt vaan odotellaan
![]() Eikö siinä ensimmäisessä Vares elokuvassa se konna sanonut, että:"jos joku yön timo naarmuttaa mun sysleriä, niin mä tapan koko tapanilan". ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() kyl siit oon ravannu tohtorilla ja fysioterapiassa,, ei apua.. nyt oli pakko valittaa ja lujaa ku mitn ei saa tehtyä.. ![]() ![]() ![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |