Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.10.2013, 22:06
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Niin paskat akselit kuin nuo onkin niin sanoisin notta kilpurissa nuo on väärässä paikassa. Eli toimiessaan nuo on hyvät käyttiksessä. Ja sinänsä silkkaa Toyotaa sillä että rikkoontuvien osien määrän on saanu määritellä ite tilausvaiheessa...

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.10.2013, 04:30
Henkka85:n Avatar
Henkka85 Henkka85 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: oulu/ii
Viestit: 66
Perusasetus

Paino napilla ja ~5sek. Aikareleellä nuo vois toteutta sähköisesti. Tai varmempi vaihtoehto, tuoda moottorin akseli ulkopuolelle ja pyörittää käsin.(kuva ylempänä)
Tai kolmas vaihtoehto vaihtaa kaikki navan romut manuaalisiksi. Hj60 tais käydä tähän suoraan

vähä ot:
Mitäs muuta honoa näissä aksuloissa on ku napalukot bj andy?
Eikö murrokset vastaa vanhemman lj:iin HD-murrosta?

Viimeksi muokannut Henkka85 : 09.10.2013 04:49
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.10.2013, 05:09
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Offikäytöstä en osaa sanoa mutta noin tavan käytössä nuo käsin kytkettävät on olleet pelaavat ja luotettavat. Sen sijaa on tiedossa muutama kun vaihtanut nuo kiinteät käsin kytkettäviin pelaamisongelmien takia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.10.2013, 21:54
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Taitaa olla lujimmat nuo perinteiset käsin kytkettävät?

Tuossa yhdestä kappaleesta valetulla napalukon korvikkeella, mikä esim. hdj-80 vakiona, on semmoinen ongelma, että ei jousta muualta, kuin vetarin pooreista -> hieroo poorit paskaksi 500 tkm jälkeen.

Tuossa napalukossa joustaminen tapahtuu nähtävästi napalaukon sisältä, siis tuon lukituskappaleen pooreista, jotka halkaisijaltaan paljon isommat/jatkuvassa rasvakylvyssä..... Ja jos joku "pelkää" tuota napalukon aukeamista, niin kun taittaa ne pienet peltilipareet hivenen ulospäin (siis ne jotka nostaa napalukon keskiosaa kiertämällä lukkokalikan jousta vasten) niin napalukkoa ei saa auki normaalisti kiertämällä, vaan jousi pitää lukon kiinni.
p.s vanhassa BJ:ssä on ns. pitkät napalukot, oliskohan vielä lujemmat? sopii lyhyen napalukon paikalle, kun lukitsee vetoakselin siitä kierteestä isolla "prikalla", ettei pääse perääntymään navan sisään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukoista elhapero Tekniikka & Jutustelu 3 01.08.2009 07:54
Napalukoista Tekniikka & Jutustelu 2 09.03.2007 00:29
napalukoista Kepaza Tekniikka & Jutustelu 4 29.08.2006 10:16
Suzukin napalukoista?? Timbba Tekniikka & Jutustelu 1 12.09.2005 16:51
napalukoista Tekniikka & Jutustelu 5 11.02.2005 19:57


Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).