Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.10.2013, 08:04
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Loppui kärsivällisyys Isuzun kanssa... Ei jaksa hitsihommia enää koko ajan ja olis tosi mittava katsastusremppakin ollu edessä niin se oli siinä!
Mutta eihän tässä nyt ilman offiautoa aleta elämään, soitto seurakaveri Artsille ja tässä tulos:

__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.10.2013, 15:50
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

ja kohta mennään myllääjoko jo???
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.10.2013, 16:22
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Joo seuraavan kerran kun mennään porukalla niin tavoitteena on etten ole ensimmäinen virveliä tarvitseva!
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.10.2013, 18:36
Poukko:n Avatar
Poukko Poukko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.13
Sijainti: Kuhmoinen, Suomi
Viestit: 113
Perusasetus

Olisit jatkanut vaan.
Tuo oli kuitenkin harvinaisen terverunkoinen isuzu.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.10.2013, 19:48
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

järki visssiin voitti ja hommas suikan
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.10.2013, 00:58
Poukko:n Avatar
Poukko Poukko ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.13
Sijainti: Kuhmoinen, Suomi
Viestit: 113
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
järki visssiin voitti ja hommas suikan
Järki ja hauskuus ovat yleensä kääntäen verrannaollisia.

Heittelin kyllä itsekin rälläkkää pitkin pihoja moneen kertaan oman isuzun kanssa.

Miten niin pienessä autossa voi olla niin paljon ruostetta? Edestä siitä asti kun runko laskee alas paikkoja paikan viereen ja kopin takana ei ollut enää mitään niin tervettä paikkaa että olisi voinut lappua hitsata, meni kopin takaa kokonaan uusiksi, ja se oli vielä lyhyt koppinen malli. Ja kopistakin lattia ja helmat uusiksi. Lavaa irrottaessa runko katkesi, iski kylmä hiki kun olin juuri edellisenä päivänä kuskannut 1000-litraista pöllö-öljy pönttöä kuoppaisilla sorateillä kaasupohjassa ja musta savu putkesta tupruten. Mutta sain kuntoon ja leimattua.

Sitten iski nelivetokuume ja hankin rangerin ja myin izun. Muistoksi jäi vain yksi ruosteinen rungon pätkä ja läpimätä lava.

Ostaisin uuden isuzun (tai siis noin itseni ikäisen) jos olisi varaa pitää kahta autoa, kasari lava-isuzu on vaan niin poukkomainen kulkine
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 08.10.2013, 08:31
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepa77 Näytä viesti
järki visssiin voitti ja hommas suikan
Joo tää on Lepa ihan sun vika, ne 15min kun olin sun kyydissä tais tehdä musta Suzukimiehen

Isuzun runko onkin ihan ok ennen lavaa, mutta jotenkin sitä vaan hermot loppui ainaiseen hitsaamiseen. Lisäks siihen olis tarvinnu upottaa tonnin verran rahaa et olis saanu leimattua! En sitten nähny järkeväksi.
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 08.10.2013, 08:58
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jussi Heinonen Näytä viesti
Joo tää on Lepa ihan sun vika, ne 15min kun olin sun kyydissä tais tehdä musta Suzukimiehen

Isuzun runko onkin ihan ok ennen lavaa, mutta jotenkin sitä vaan hermot loppui ainaiseen hitsaamiseen. Lisäks siihen olis tarvinnu upottaa tonnin verran rahaa et olis saanu leimattua! En sitten nähny järkeväksi.
Hyvän ostoksen teit Mä oon joskus ko. suzukia ajanut/ollut artsin kyydissä. Se on todella hyvä ja etenevä laite, niin kuin suzukit yleensäkin
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 08.10.2013, 13:38
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

mun vika muka? artsin syytä


joo kyllä minä heti katoin ilmeestä kun olit kyydissä että nyt käy jussin on saatava siukka.artsin syytä tämä kaikki on alunperin sinä olit jussi helppo pikkusen suikan kyydissä ja se oli siinä oma on saatava.minua artsi joutu pitkään puhuttelee vakuuttaa yms..että vaihdoin suikkaan
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 2700€ bluevan O/M/V Ajoneuvot 1 24.09.2010 20:32
Myyty Isuzu pick-up 4x4 -89 Diesel" Flatbed" isuzubj O/M/V Ajoneuvot 2 10.07.2010 18:04
Myydään Isuzu Pick-up 4x4 -89 2200e 23.12 asti Helsingissä. Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 20.12.2008 10:23
M: Isuzu Pick-up 2.3D 4WD vm.89 O/M/V Muut 0 14.10.2005 22:33


Sivu luotu: 09:12 (GMT +2).