![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Laatikko on kasassa, ny viikonloppuna pitäis askit kasailla paikalleen ja kokeilla miten remontti onnistui. Sit kait se pitää katto ja ovet viritellä paikalleen, tais kesä mennä ohitte jo.. ![]() ![]() Mutadriftikisoissa tarvitaan kaaret, tässä ei semmosia ole. Mut kattomaan vois noita kisoja tulla, tai sitten ajelemaan kulmaan joka on samana päivänä.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Michiganista bongattu eilen Amerikan serkku:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei taida amerikanserkku paljoa offailla kylkien suoruudesta päätelleen.
![]() Suomiversiossa on taas lootat paikallaan ja paikallaan kokeiltuna löytyi pakki ja ykkönen, koeajoa ei vielä kerenny suorittaa. Katsastus on kuitenkin varattu ens keskiviikolle, joten viikonloppuna toi pitää tehä "valmiiksi"! Koneestakin löytyi syy mystiselle sammuilulle, ajonesto on mielenkiintoisesti kaksiportainen ja sen "vats" systeemin olin poistanut joten motti toimi useinmiten normaalisti, mutta välillä sammui käynnistyksen jälkeen käytyään noin 4-5sekunttia eikä kirveelläkään käyntiin sen jälkeen. Akunkenkä irti ja välillä autto, välillä ei. No lopulta löysin googlella samoja oireita amerikan serkuilla ja syy on että tietokone odottaa virtalukolta signaalia että ollaan oikealla asialla eikä rosmo ole käynnistämässä hyppyjohdoilla. Mutta miksi se toimii välillä kuitenkin normaalisti, sitä ei tiedä kukaan. No nyt on sekin koodailtu kondikseen. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Hiivippäs joskus sopivana tuiskun jälkeisenä päivänä paparazzoimaan hyvällä mikillä olevalla videokameralla pillaria töissä
![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Toi V8 CAT olisi mielenkiintoinen vekotin kokeilla ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Varmaan catissa on hätäiset liikkeet hydraulliikassa kun pitää 6000rpm myllyssä...
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pistetääs pari kuvaa kun ne on niin kivoja.
Pari litraa tilavampi alumiini öljypohja laatikkoon jossa paksu tiivistyspinta niin ei pitäis vuotaa, jäähdytysrivat auttaa viilentämään öljyjä, magneettinen öljyproppu helpottaa öljynvaihtoja ja mikä parasta, tämä on made in Finland! Pohjapanssari tulee tietysti tohon vielä ettei kivet pääse kolistelemaan, vaikka onhan tuo aika ylhäällä jokatapauksessa. Tässä tämän päivän tilanne, eli äkkiseltään ei mitään uutta mutta ruutuhan on siivottu ja auto kääntynyt ympäri.. eli koeajolla on käyty ja vaihteisto tuntui pelaavan niinkuin pitääkin! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas vaihdettiin bensapumppua kenttäoloissa:
Ei oiken ymmärrä miksi tuo hajoaa. Biltsun imevä malli joka pelas testaillessa hienosti ja nyttenkin uus pumppu toimii taas hyvin. Onneks oli varapumppu mukana. Toi vaan lakkaa pyörimästä, ei oo jumissa ku anta virtaa ni pyörähtää pikkasen ja sylkäsee bensaa ulos, muttei jää pyörimään. Tietty jos sinne tulis paskaa tankilta, mutta heti pumpun jälkeen on suodatin ja sinne ei oo kertyny mitään ylimääräistä. Ei luulis rasittuvankaan liikaa, toi vaan täyttää välisäiliötä josta vapaa paluu tankille. Vai onko vika juuri siinä, eli pumppu pyörii kokoajan täydet koska vastapainetta ei ole. Normikäytössähän pumppu hidastuu oleellisesti kun kohokammiot täyttyy ja gasoa ei tarvita kuin pikkusen esim tyhjäkäynnillä. Mutta noita on hajonnu ny kaks tien päälle ja yks oli jo uutena samanlainen. Oon ajanu maksimissaan 100km per pumppu, takuuseenhan nuo aikaisemmat meni ainakin, mutta eihän tolla voi lähteä mihkään, pitäis olla repullinen pumppuja mukana! ![]() Mitä siis tilalle? haave ois konehuoneesta asti imevä pumppu jonka sais inhimilliseen hintaan suomesta. Kun tarkotus on käyttää tota välisäiliötä. Tietty jos painepumpun laittas bensatankkiin, mutta epäilen että tulee bensansaanti ongelmia pahoissa kallistuksissa tai ylä/alamäissä, ellei rakenna tankkiin jotain hienoa sumppua joka taas roikkuu alempanan jne.jne. Tän ei pitäis olla mitään rakettitiedettä, mutta nyt taas vastustaa pikkuasiatkin näemmä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (1 jäsentä and 6 vierasta) | |
kippo86 |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |