Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.10.2013, 07:00
apupoika:n Avatar
apupoika apupoika ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 01.04.11
Sijainti: lappeenranta
Smile

Kiitoksia,, sieltähän tuli mukavasti vastauksia/kokemuksia
tosiaan sen puoleen kyselen juuri linkkini kaltaisesta laitteesta kun sitä on tarkoitus mahdollisesti käyttää muuallakin kuin ainoastaan tuolla saaressa.

Mahdollisen edessä olevan remontin takia en tässä vaiheessa ole vielä hankkimassa tuollaista kiinteää lämmitintä enkä halua raahata kaasulämmitintä kaikkine pulloineen edes takaisin.

lämmitintä olisin todellakin käyttämässä vain kun olen itse HEREILLÄ, en jätä yöksi päälle.. vaikka ilmanvaihto pelaakin mielestäni melkohyvin.
lähinnä minua kiinostaa juuri tuo haju joka laitteesta lähtee, varmasti antaa jotain hajua,,, mutta tukehtuuko astmainen eukko vai pyörtyykö koira

Noista kaasujen muodostumisesta/vuotamisesta ja vaarallisuudesta olen kyllä perillä jo työnipuolesta joten mökiltäkin löytyy DRÄGERIN kaasumittareita nestekaasu, häkä, happi,ja yksi niinsanottu monitoimimittari,,

ei mitään mielenvikaista pelkotilaa tai hysteriaa moisesta muttakun on mahdollisuus noihin turvallisuustuotteisiin niin käytän kyllä,, ja takavuosilta on yksi lähipiirin kuolemantapaus häkään, (ilmeisesti kaasujääkaappi)....
ja yksi läheltäpiti tapaus veneessä olleesta katalyyttilämmittimen aiheuttamasta happivajeesta.

mutta eihän tuo nyt ole kovin suuri investointi kokeilla miten tuoksuu,,, ja ainahan voin sen myydä jonkun talliin sormienlämmittimeksi

Mutta Kiitoksia taas....!!

Finnish jeep drivers club,,
Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2013, 18:12
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apupoika Näytä viesti

lämmitintä olisin todellakin käyttämässä vain kun olen itse HEREILLÄ, en jätä yöksi päälle.. vaikka ilmanvaihto pelaakin mielestäni melkohyvin.
lähinnä minua kiinostaa juuri tuo haju joka laitteesta lähtee, varmasti antaa jotain hajua,,, mutta tukehtuuko astmainen eukko vai pyörtyykö koira

Noista kaasujen muodostumisesta/vuotamisesta ja vaarallisuudesta olen kyllä perillä jo työnipuolesta joten mökiltäkin löytyy DRÄGERIN kaasumittareita nestekaasu, häkä, happi,ja yksi niinsanottu monitoimimittari,,

ei mitään mielenvikaista pelkotilaa tai hysteriaa moisesta muttakun on mahdollisuus noihin turvallisuustuotteisiin niin käytän kyllä,, ja takavuosilta on yksi lähipiirin kuolemantapaus häkään, (ilmeisesti kaasujääkaappi)....
ja yksi läheltäpiti tapaus veneessä olleesta katalyyttilämmittimen aiheuttamasta happivajeesta.
Mun mielestä toi vehje ei oikealla polttonesteellä juuri haise, varmaan paljolti hyvin putsatun litkun ansiosta. On pieni tehoonsa nähden, polttonestesäiliö on aika pieni, eli voi säilytellä suurinta osaa palokuormasta jossain muualla.

Katalyyttinenhän toi on toiminnaltaan ja mun mielestä ihan mainio peli, vaikka noin ruman kuuluis kyllä olla oliivinvihreä. Häkää en usko sen tuottavan, mutta toki pakoputkettomana kaikki sen tuoma hiilidioksidi tulee huoneeseen. Sen kyllä huomaa siis jos tuuletus ei riitä, mutta meiän talossa on riittäny aivan hyvin.
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Ilmanvaihtokone/lämmitin rhm O/M/V Muut 1 09.11.2012 23:53
Myyty case pien traktori pihalle mökille mihin vain perse arska O/M/V Muut 1 03.08.2012 13:23
Ostetaan polartherm lämmitin tonnisata O/M/V Muut 3 10.04.2010 17:41
Moottorin lämmitin HeikkiH Tekniikka & Jutustelu 15 11.02.2007 01:05
M: HALLIN LÄMMITIN pekkasforest O/M/V Muut 3 24.11.2006 21:59

Sivu luotu: 17:43 (GMT +2).