Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 02.10.2013, 20:35
Korpikumpu:n Avatar
Korpikumpu Korpikumpu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.11.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 555
Perusasetus

Vika ei ollu sähköissä. Vika oli startissa. Solenoidi kilahti, mutta startti ei pyörähtäny. Laitoin toisen ja kone paksahti käyntiin. Tosin kävi huonosti.

Ensin kuvitelma oli ilmavaivasta, vaan eipä ollut. Kävi tasaisesti kun kaasu oli pohjassa, mutt kierrokset todella alhaalla. Ja tyhjäkäyntiä ei käytännössä ollut.

Sitten tuli mieleen, että jostain syystä irrotin pumpun mikälietappiseonnimeltäänmikäsyöttöä antaa ja sehän oli päin persettä. Olin irrottanut sen kaasuvivuston ja en osannu laittaa oikeaan asentoon sitä takas. Eli kaasu palautu liian vähäiselle. Pari kertaa säätöä ja nyt se käy.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi L200/L300 Vilkku/valoviiksi (uusi) awd O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.09.2011 09:30
Ostetaan O: Pätkä pajeroon moottori! nekzu O/M/V Ajoneuvot 0 15.06.2010 20:46
Ostettu Pajeron tai L200 moottori mitzuman O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 15.02.2010 20:35
Ostetaan moottori (tai koko auto) Pajeroon Dunkel O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.05.2006 10:02
Uuden L200:n laatikko vanhaan pajeroon? Hammer__ Tekniikka & Jutustelu 6 11.07.2005 09:10


Sivu luotu: 14:56 (GMT +2).