Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2013, 07:48
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Muistaakseni Modified ajoi aikaisemmin samoja ratoja kuin ProModified?
ProModin radat ovat nykyään karanneet vaativuudeltaan jo sen verran käsistä,että Modi autoja ei noille radoille voi kyllä viedä.
Kannattaa varautua jo tässä vaiheessa siihen,että Modeille tehdään omat radat vaativuudeltaan johonkin Stanujen ja ProModin välimaastoon.
Nii eiks aikanaan Suomessa ollukki, että pro-modeilla ajettiin samoja ratoja modien kanssa, kunnes pro-modit karkas.
Ainaki Norjassa porukka purnaillu, että ennen pro-modissa heilläkin oli autoja, kun radat oli ajettavissa ihan hyvin suora-akselisilla, mutta autoja sai vapaammin rakennella, ku modiin, mutta sitten heillä oli pro-modeille alettu tekeen omia portteja ja kuulemma moni lopetti kilpailemisen siihen. Tämä siis Norjan suunnalta kuultua.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.10.2013, 08:16
PeteTurku:n Avatar
PeteTurku PeteTurku ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.09.04
Sijainti: Turkku, Finland.
Viestit: 1.870
Perusasetus

Äkkiseltään vois kuvitella ULC:n olevan melkeen modi luokan kapistus. Mut ei sillä oikeen ilkee pro-modin jaksoja lähtee ajeleen. Muutaman kerran kylläki kokeiltu, mut aina paukkuu voimansiirrosta jotain.
Modiin sais kuitenki tehtyä pienellä budjetilla/vaivalla jonkunmoisen laitteen, toisin kuin pro-modiin.
__________________
Ai mää vai Turuust?



https://instagram.com/harborcruisers...d=YmMyMTA2M2Y=
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.10.2013, 10:58
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Kertokaas tuon modin sääntöjä jos tuollainen luokka olis palaamassa niin jos sais suzukista "helpolla" muokattua sopivan. Vieras luokka aloittelijalle Melkein mieluummin ajais sit modissa ku HS.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.10.2013, 11:06
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
Kertokaas tuon modin sääntöjä jos tuollainen luokka olis palaamassa niin jos sais suzukista "helpolla" muokattua sopivan. Vieras luokka aloittelijalle Melkein mieluummin ajais sit modissa ku HS.
Noin karkeesti ja ulkomuistista. Jousitustyyppi säilyttävä alkuperäisenä, lokasuojan kaarista ja helmoista saa poistaa max 10cm, akseliväli pysyttävä alkuperäisenä. Moottoria ja vaihteistoa sai muistaakseni vaihdella, hytikka ohjaus kielletty ja tais myös noi kääntöjarrut olla kiellettyjen listalla.

Tarkemmat säännöt AKK tai eurotrial sivustoilta.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.10.2013, 11:10
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

No kusi heti ekaan pykälään ku lehdet vaihtuu kierteisiin.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.10.2013, 11:40
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
No kusi heti ekaan pykälään ku lehdet vaihtuu kierteisiin.
Jousitustyypin muutos pilaa minullakin Jeepin mahdollisuudet Modissa ajamiseen. Pro-modin pätkille ei ole asiaa ilman kääntöjarruja ja vähän nuo korin/rungon ylityksetkin hirvittää jyrkissä nousuissa/laskuissa. HS:ssä siis ajetaan.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 02.10.2013, 12:08
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Menee kyllä nyt topickin vähä sotkemiseks, mutta itsekkin mietiskelin just tota suomen yleis offikaluston sopimista johonkin valmiiseen trial luokkaan ja totesin sen olevan harraste ainoastaan monen auton kohdalla, johtuen just "pikku muutoksista" joita autoille on tehty.

Mutta kelpaako kuitenkin nykyinen HS offi trialista kiinnostuneille? Että onko syytä lähteä muuttelemaan mitään sen osalta?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.10.2013, 16:12
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ryynimakkara plussaa!!!!!!!! NAM!!!!
Ei kerenny maistamaan, oli kelvannu jo muille...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MBJ750 Näytä viesti
Jospa ens kaudella ajetaan kahdella kuskilla ja susukista pitäis rakentaa modi luokkaan auto, ni saa joona ajaa harrasteessa ja jari modissa?? Missäs olis muita modikuskeja??
HS lähes täynnä modeja, jopa yksi susuki olisi täysin valmis modi, kun vain ilmoittautuisi ko. luokkaan...

Jari modiin ja Joona opiskelemaan HS:n, kuulostaa LOISTAVALTA!!! Otanko naapuriin yhteyttä, jotta valmistautuu pikaiseen neuvotteluun????

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Muistaakseni Modified ajoi aikaisemmin samoja ratoja kuin ProModified?
ProModin radat ovat nykyään karanneet vaativuudeltaan jo sen verran käsistä,että Modi autoja ei noille radoille voi kyllä viedä.
Kannattaa varautua jo tässä vaiheessa siihen,että Modeille tehdään omat radat vaativuudeltaan johonkin Stanujen ja ProModin välimaastoon.
Ehdotettu, jotta ajettaisiin modeilla stanun portit, jotta saataisiin nuo kadonneet "ylistanut" takaisin kisoihin...
Vastauksia tuli huimaavat nolla...

Mutta tuo modi PM:n radoille on tällä hetkellä melko hurja veto, sen verran laadukasta on tuo PM-kuski-appari-kalusto nykyään, jotta hieman viritetyllä stanulla tuo ajaminen saattaa tuntua aika hurjalta...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PeteTurku Näytä viesti
Äkkiseltään vois kuvitella ULC:n olevan melkeen modi luokan kapistus. Mut ei sillä oikeen ilkee pro-modin jaksoja lähtee ajeleen. Muutaman kerran kylläki kokeiltu, mut aina paukkuu voimansiirrosta jotain.
Erinomainen laitehan tuo sinne olisi, pikkuisen joutuisit kuitenkin laittamaan laikkaa laulamaan modia varten...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bluevan Näytä viesti
No kusi heti ekaan pykälään ku lehdet vaihtuu kierteisiin.
Mitäs kansa sanoisi, JOS MODISSA hyväksyttäisiin jousituksen muutos? Ja mahdollinen akseliston vaihto (kunhan pysyy samanlaisena, ettei mene porttaaleiksi? Ja mieluusti vielä merkin omat aksulat??)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Jousitustyypin muutos pilaa minullakin Jeepin mahdollisuudet Modissa ajamiseen. Pro-modin pätkille ei ole asiaa ilman kääntöjarruja ja vähän nuo korin/rungon ylityksetkin hirvittää jyrkissä nousuissa/laskuissa. HS:ssä siis ajetaan.
Tässä siis jo toinen kansallisen sääntökohdan tarvitseva auto...

Mutta mietintämyssy on avoinna ja ensikautta ollaan suunnittelemassa.

Marraskuussa on trial-porukalla meeting, jossa asioita mietitään ja niitä sitten eteenpäin jatkojalostetaan painoon asti!

T:Mika

P.S.
Kehitysideoita:
Tylsempiä kiviä tuonne jaksoille, polvi olis tarvinnu 3tikkiä, mutta nythän on koko talvi aikaa parannella tuota haavaa...
Tai sitte rollaattori tuonne jaksotuomareille...
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.10.2013, 18:49
Axl:n Avatar
Axl Axl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Turku
Viestit: 254
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Jousitustyypin muutos pilaa minullakin Jeepin mahdollisuudet Modissa ajamiseen. Pro-modin pätkille ei ole asiaa ilman kääntöjarruja ja vähän nuo korin/rungon ylityksetkin hirvittää jyrkissä nousuissa/laskuissa. HS:ssä siis ajetaan.
Sama juttu BJ:n kanssa. Kierrejouset, HJ:n akselit ja muutettu akseliväli.
Ihan riittävästi ollut kyllä harrasteluokassakin haastetta, toisaalta jos noita
sääntöjä rukataan niin ehkä vois joskus uskaltautua modiinkin kokeilemaan.
__________________
Pajero 3.0 V6 -89
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.10.2013, 14:11
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Noin karkeesti ja ulkomuistista. Jousitustyyppi säilyttävä alkuperäisenä, lokasuojan kaarista ja helmoista saa poistaa max 10cm, akseliväli pysyttävä alkuperäisenä. Moottoria ja vaihteistoa sai muistaakseni vaihdella, hytikka ohjaus kielletty ja tais myös noi kääntöjarrut olla kiellettyjen listalla.

Tarkemmat säännöt AKK tai eurotrial sivustoilta.
AKK/säännöt/off road sieltähän niitä löytyy.
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 02.10.2013, 14:33
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

Palaute kilpailijoille


Jo vuosia on ollu käytäntö että ilmoittaudutaan kilpailuun

- joo mä tuun
mutta miten olis liitteenä olevalla kaavakkeella.

Toivotaan
Terv. Reima
Attached Files
File Type: doc offi ilmo malli.doc‎ (36,0 Kt, 177 lukua)
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 02.10.2013, 14:55
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
Jo vuosia on ollu käytäntö että ilmoittaudutaan kilpailuun

- joo mä tuun
mutta miten olis liitteenä olevalla kaavakkeella.

Toivotaan
Terv. Reima
Miten tämä olisi tarkoitus hoitaa näin Internet-aikaan? Pitääkö kyseinen dokumentti ladata, täyttää, tulostaa, allekirjoittaa, skannata ja sitten sähköpostittaa? Vai riittääkö että lähettää sähköpostilla vastaavat tiedot?
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 02.10.2013, 20:46
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Sääntöihin täältä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RJCOBRA Näytä viesti
AKK/säännöt/off road sieltähän niitä löytyy.
http://www.autourheilu.fi/attachemen...6-09-00175.pdf
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korvenvuori/Tampere 11.5.2013 klo 11:00 (SIIRRETTY) BJ700 Tapahtumat 47 04.06.2013 10:25
HARBOR CRUISERS OFF ROAD TRIAL 18.05 2013 KLO 11.00 RAISIO RJCOBRA Tapahtumat 125 28.05.2013 10:56
Pikkujoulu ajot mustasaaressa 28.11 klo 11.00--> uaz4x4 Tapahtumat 90 20.12.2009 23:18
Mustasaaressa ajeltiin 26.9-09 klo 11.00 -> ZAU Tapahtumat 99 12.11.2009 17:04
V TMK Off Road, 2.10 klo 11:00 baxxter Tapahtumat 35 07.10.2004 07:18


Sivu luotu: 03:40 (GMT +2).