![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Pitää kehitellä talven aikana jarruihin lisää puhtia. Osaisiko joku kertoa hydrobuusterin toiminnasta? Mistä autoista sellaista voisi lähteä etsimään. Onko yleensäkään hyvä juttu laittaa sellaista?
|
||||
|
||||
![]()
diisseli chevyistä, mopareita ja foordeissakin on joissain
|
|
||||
|
||||
![]()
Faijan diesel oldsissa oli hydroboosti ja siinä oli sairaan tehokkaat jarrut verrattuna vastaaviin bensavehkeisiin joissa normi alipainetehostus. Toimii ohjaustehostimen pumpulta. Offikäytöstä ei mulla kokemusta, mutta pitäis pelittää hienosti kaiken järjen mukaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Korvaako se buusteri jarrutehostimen kokonaan, siten että jarrutehostimella voi heittää kuikkaa ja buusteri tilalle vai? Tää on siis mulle hieman outo aihe ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.stu-offroad.com/suspensio...droboost-1.htm |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toimii ja paineen säätimellä saa just niin herkät jarrut, ku haluaa.
Mikäs siinä takavedon katkaisiassa estää kardaani käsijarrun, eli voisko mahtua vakio samuraihin?
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä se vakio samuraihin sopii. Mulla vaan on niin ahdasta siellä sektorilla...
|
||||
|
||||
![]()
Hydroa peliin vaan, tulee hyvät jarrut.
Tästä asiasta voi olla taas montaa eri mieltä, mutta itse olen käyttänyt G30 vanin hydroboostia missä on paineakku yhdistettynä itse tehostimeen. Käyttäytyy samalla lailla kuin alipainekello: säilöö hetken aikaa painetta moottorin sammuessa. Moinen vekotin on jo käytössä ja on tulossa myös uusimpaan laitokseen.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |