![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Nonnii, varmaan jostakin löytyy tähän aiheeseen vastausta mutta ku en oo söörtsin hevi juuseri ni ei ossaa. Olis semmonen SJ413 johonka ite laitoin lock righ ( Richmond mallinen) taakse. Pauketta ja vetelyä oli heti alussa ja siihen löysinki juttua että välttämättä ei kannata painaa paniikki nappulaa.
Mitenkäs nyt kun rutisee/ paukkuu ihan kunnolla. Tiheää pauketta esiintyy semmosessa tilanteessa kun auto on vähä pohjapanssarin varassa niinkö takarenkaat keventyneenä ja renkaita suditellaan ykkösellä puolikaasulla tahi siitä ylöspäin. Sitten kun osuu isompi kivi eteen ja siitä yritän hiljakseen yli ni lukko pelaakin taas normaalisti. Yksi paukahdus voipi tulla sitten kun hiipiminen on ohi. Pitääkö nyt ottaa jo vehkeet levälleen? Ja mitäs sitten kun kaikki on esillä? Minulla menee helposti kädetkin levälleen että mitäs nyt sitten. Onko jotakin tehtävä / tehtävissä? Lukko on n. 6kk nuori
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Jep jep mitenkäs sitä banjoa tarkistellaan? Pittääkö purkaa atomeiks eka vai saako mittelöityä auton alla?
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 19 (0 jäsentä and 19 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |