![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jep nosta sulatuksen loppu lämpötilan kennossa 5 - 8 asteeseen. Mitsun vastus kun ei yllä sinne kennon päihin asti.
Suosittelen kaikkien Fa tai Ga sarjan mitsujen omistajien katkasta toi JS jumpperi. Myös Ge sarjassa jos käytetään 10 asteen ylläpitolämpötilaa. On menny uusissakin kennoja. Vastuksen ympäristö on usein ruosteisen näköinen.
__________________
-MMC- EX- 4RUNNER 3.0 V6 Range Rover P38 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Rättikaton korjaus? | vellihousu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.03.2010 13:05 |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |