![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kunhan vaan saat korjaukseen/korjatuksi mahdollisimman pian, se öljy kun on aika hygrostaattista eli imee ilman kosteutta ja sitä ei tahdo enää pois siitä saada tyhjiöimälläkään, eli pitkä toimivuus ei ole mitenkään taattu. pari noita olen juotellut, ja hyvin ovat kyllä toistaiseksi toimineet. siisitä korjausta en aikaan ole saanut, mutta menettelee ja kun vähän tarkkailee ettei ala jäätä uudestaan keräämään.. pikku kertakäyttöpulloilla olen niitä tinaillut ja hopea juotteella. noita pikku pulloja tarvii monessa muussakin paikassa kun vaan malttaa ne investoida.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla minun albumeissa on kuvia tommosesta kennosta ja vuotokohdasta.
__________________
-MMC- EX- 4RUNNER 3.0 V6 Range Rover P38 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
About samasta kohtaa näyttää tuo meikäläistenkin kone prakanneen. En ole vielä ole tarkemmin labrannut mutta jostain tuolta sihisee ja samaa korjausukkokin katteli.
Tuossa jotain vinkkiä jo tulikin, kysellään se ja katotaan joutuuko tekemään ihan ite. Ne pienet juotosvehkeet tekis kyllä muutenkin mieli hankkia. ![]()
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Samalla kun koneen purkaa niin katkase sieltä kortilta JS merkkinen hyppylanka niin pysyy jatkossakin ehjänä. Vaikuttaa noihin sulatuksiin.
__________________
-MMC- EX- 4RUNNER 3.0 V6 Range Rover P38 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kattelin omaa mitsua ku niiden kennoista pelottelitte. ihan hyvältä näytti, mutta se pohjalla olve sulatusvastus oli tosi ruostuneen näkönen. onko se sähkövastus vai letku jossa kiertää kaasu?
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... ???
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nostaa sulatuksen lopettamislämpötila-asetusta. Eli sulatuksessa lämmittää ulkokennon kuumemmaksi kuin jumpperi paikallaan. Ei oo kyllä tarvinnut katkoa kuin GE:stä joskus.
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jep nosta sulatuksen loppu lämpötilan kennossa 5 - 8 asteeseen. Mitsun vastus kun ei yllä sinne kennon päihin asti.
Suosittelen kaikkien Fa tai Ga sarjan mitsujen omistajien katkasta toi JS jumpperi. Myös Ge sarjassa jos käytetään 10 asteen ylläpitolämpötilaa. On menny uusissakin kennoja. Vastuksen ympäristö on usein ruosteisen näköinen.
__________________
-MMC- EX- 4RUNNER 3.0 V6 Range Rover P38 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rungon korjaus | Vilz | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.11.2015 15:55 |
Rättikaton korjaus? | vellihousu | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.03.2010 13:05 |
Takalasinlämmitimen korjaus ? | joker | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.03.2007 10:27 |
Vaijerin korjaus | Viipo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2006 23:40 |
TH700:n korjaus | Runner | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 21.05.2003 09:29 |