Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.09.2013, 23:30
KOLE HJ KOLE HJ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.09.11
Sijainti: LIPERI, SUOMI FINLAND
Viestit: 14
Perusasetus

Joo o tavaraa keräilty sieltä täältä ja saatiin lahjotuksena brikettejä 4 kolmen kilon pussia testi käyttöön eli minä ja ensikertalainen Janne liitytään VOLVO tiimiin rajanpinnassa

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.09.2013, 10:41
andy:n Avatar
andy andy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 07.01.09
Sijainti: joensuu
Viestit: 598
Perusasetus

Alkas olla auto huollettu ja pakattu. Taidan lähteä hakemaan apparia ja tekemään viime hankinnat.
__________________
-ISORY OFFROAD-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.09.2013, 10:54
hiluvitkutin:n Avatar
hiluvitkutin hiluvitkutin ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.07
Sijainti: keitele, Finland.
Viestit: 2.371
Perusasetus

Joensuu n 100km
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.09.2013, 14:21
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Porukka bongattu shellin pihassa? Kyselivät että mitähän jengiä nää oli...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.09.2013, 15:04
jubet jubet ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 12.02.13
Sijainti: Laukaa
Viestit: 401
Perusasetus

Tais porukkaa olla tunti sit menossa joensuun korkeudella. Hilu oli ainakin, ensimmäinen meni vähä ohi ehkä tumma hodari tai sinnepäin.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.09.2013, 18:45
RAF:n Avatar
RAF RAF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: Alapitkä,Sawo,Finland.
Viestit: 370
Post

Hiluvitkuttimen viestiä 14.00 lauantaina,kääntyneet reitiltä takaisin,ollut remonttia ja kattoneet että aika loppuu.uusi viesti 20.04 ovat palaamassa aunuksen lähelle leiriin,

Viimeksi muokannut RAF : 28.09.2013 19:56
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.09.2013, 21:18
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Lähiseutu matkailiat palanneet Suomeen. Olihan muuten hauska reissu, kiitos tästä koko porukalle! Saatiin järjestettyä toimintaa ihan tarpeeksi, kattokerho Lj:n etenemistyyli/reittivalinnat olivat taas omaa luokkaansa, ei ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia, asiaa!! Juusolla ja Mototerolla on kyllä asenne kohdallaan. Mr.Vacuumin kadonneet sukat ja iso pölli tiellä aiheutti myös paljon toimintaa. Se eka kerran ajettu harjureitti oli kyllä hieno. Viipolle kiitokset apparoinnista ja melkein vois myöntää järvipelastus mitallin. Patrolli sai ensi kasteen ja toimi vallan hienosti, taitaa joutaa Toyota myyntiin. Vielä kerran Isot Kiitokset kaikille osallistujille. Kuvia löytyy tuolta,,,http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6236
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) KooPee Tapahtumat 121 15.10.2017 09:30
Isoryn Kauden 2013 aloitus safari Venäjälle 16-19.05-13 -Stedt- Tapahtumat 128 22.05.2013 10:37
Isoryn Syys-Safari Venäjälle 26-28.10-12 -Stedt- Tapahtumat 71 31.10.2012 16:02
Isoryn Helatorstain Safari Venäjälle 17-20.05-12 -Stedt- Tapahtumat 105 09.06.2012 23:06
Isoryn Safari Venäjälle 09-12.09-10 -Stedt- Tapahtumat 39 22.09.2010 12:40


Sivu luotu: 13:18 (GMT +2).