![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Joo o tavaraa keräilty sieltä täältä ja saatiin lahjotuksena brikettejä 4 kolmen kilon pussia testi käyttöön eli minä ja ensikertalainen Janne liitytään VOLVO tiimiin rajanpinnassa
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Alkas olla auto huollettu ja pakattu
. Taidan lähteä hakemaan apparia ja tekemään viime hankinnat.
__________________
-ISORY OFFROAD- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joensuu n 100km
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Porukka bongattu shellin pihassa? Kyselivät että mitähän jengiä nää oli...
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tais porukkaa olla tunti sit menossa joensuun korkeudella. Hilu oli ainakin, ensimmäinen meni vähä ohi ehkä tumma hodari tai sinnepäin.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hiluvitkuttimen viestiä 14.00 lauantaina,kääntyneet reitiltä takaisin,ollut remonttia ja kattoneet että aika loppuu.uusi viesti 20.04 ovat palaamassa aunuksen lähelle leiriin,
Viimeksi muokannut RAF : 28.09.2013 19:56 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lähiseutu matkailiat palanneet Suomeen. Olihan muuten hauska reissu
, kiitos tästä koko porukalle! Saatiin järjestettyä toimintaa ihan tarpeeksi, kattokerho Lj:n etenemistyyli/reittivalinnat olivat taas omaa luokkaansa, ei ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia , asiaa!! Juusolla ja Mototerolla on kyllä asenne kohdallaan. Mr.Vacuumin kadonneet sukat ja iso pölli tiellä aiheutti myös paljon toimintaa![]() . Se eka kerran ajettu harjureitti oli kyllä hieno. Viipolle kiitokset apparoinnista ja melkein vois myöntää järvipelastus mitallin. Patrolli sai ensi kasteen ja toimi vallan hienosti, taitaa joutaa Toyota myyntiin . Vielä kerran Isot Kiitokset kaikille osallistujille![]() . Kuvia löytyy tuolta,,,http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=6236
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) | KooPee | Tapahtumat | 121 | 15.10.2017 09:30 |
| Isoryn Kauden 2013 aloitus safari Venäjälle 16-19.05-13 | -Stedt- | Tapahtumat | 128 | 22.05.2013 10:37 |
| Isoryn Syys-Safari Venäjälle 26-28.10-12 | -Stedt- | Tapahtumat | 71 | 31.10.2012 16:02 |
| Isoryn Helatorstain Safari Venäjälle 17-20.05-12 | -Stedt- | Tapahtumat | 105 | 09.06.2012 23:06 |
| Isoryn Safari Venäjälle 09-12.09-10 | -Stedt- | Tapahtumat | 39 | 22.09.2010 12:40 |