Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2013, 11:54
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörö Näytä viesti
Würth myy RTV-silikonia ja on mustaa....

Edit Se onkin SUPER RTV Silikonia
Ite ostin biltemasta jotai tiivistesilikonia, se oli sinistä. hodarin moottori kasaan sillä, muutaman päivän päästä ei ollut vieläkää jämähtäny, purkasin jakoratasboksin ja öpohjan ja laitoin plastikpattinkit tilalle. lohkon ja kampiakselin laakeripukin väliin jäi siniset. vähän tihkuu kytkinkoppaan moottoriöljyä. en suosittele. m8illä nimellä sitä punaista myydään piltemassa?

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyvät kaupat Paavo Tekniikka & Jutustelu 48 30.10.2013 17:23
Hyvät renkaat JRa Tekniikka & Jutustelu 1 28.05.2012 06:12
hyvät mainokset -juhani- Tekniikka & Jutustelu 9 01.04.2004 15:08
Hyvät sivut.. Kisva Tekniikka & Jutustelu 4 17.11.2003 09:11


Sivu luotu: 04:54 (GMT +2).