![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle lähtee saha kyytiin, luulis Arholta/Antiltakin saha löytyvän, hyvähän niitä pari kpl ois olla. Ilmaakin taitaa meiltä löytyvä. Mulla kyydissä myös pikkukulmuri ja akkuporakone/terät. Minkäslaiset murrokset siinä hiluksissa on? Käykö esim. LJ:stä?
|
||||
|
||||
|
mulla olis pari hj mallin tmlcromoa ja sahakin kait lähtee ja kompura on .
volvossa on leima. ainoo vain että töisä olis kiires miten meinasitte nukkua? teltassa vai autossa? miietein että jos ottasin sen ilma eberin matkaan niin ois kivempi pötkötellä Edit: mun lähdön varmuus n90% |
|
|
||||
|
||||
|
Kai ne käy. Mistäpä mä patrolli mies tiijän:-) mulla vissiin uuvemman lj murrokset, eli vissiin samat ku sulla;-)
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
...Pj teltassa meinattiin huilata tai saahan sitä autossakin nukkua. Eberit/webastot on mukavuuden kannalta hyvä, onks sulla semmonen millä voi telttaankin puhaltaa? Mites Jarin apparitilanne?? Laitanpa lähtijätkin kun eihän tässä montaa päivää enää oo: Mie/Husso HDJ 80 Sakari65/Kolehj LJ 70 Hiluvitkutin/hevoskuiskaaja Hilux Jari/ ? Mäyris Oliko muita ![]() ?
|
||||
|
||||
|
Eipä ole apparia.
edit: smgt aikoi lähteä jos eivät töihin komenna. eli nyt sormet ristiin.. Viimeksi muokannut Jari : 22.09.2013 14:36 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
.Olikos muille lähössä suunnistuslaitteita matkaan, Ozi/pisteet/ko. alueen kartat??
|
||||
|
||||
|
Reittikin alkaa vähitellen selkeytyä kun saatiin tämän vuoden Ladogapisteet ja muutama hyvä kiertovinkkikin on jo
Vaikka eihän siellä pitänyt olla mahdollista oikoa![]() .Yks ensikertalainen apparikin oli ilmoittautunut mukaan reissuun .
|
||||
|
||||
|
SMGTn kanssa punnattiin renkaita, nyt on isot tassut alla, ja pari varalla katolla. ne pitemmät ajosillat jätettiin katolle.
huomenna taas aamusta aikaseen töihin, saa nähä paljonko jää kesken auto. edessä ei ole mm sisäänjousto juuri lainkaan, että hyvällä mallilla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Riskiretki 2006 safari 26-29.10.06 (venäjälle) | KooPee | Tapahtumat | 121 | 15.10.2017 09:30 |
| Isoryn Kauden 2013 aloitus safari Venäjälle 16-19.05-13 | -Stedt- | Tapahtumat | 128 | 22.05.2013 10:37 |
| Isoryn Syys-Safari Venäjälle 26-28.10-12 | -Stedt- | Tapahtumat | 71 | 31.10.2012 16:02 |
| Isoryn Helatorstain Safari Venäjälle 17-20.05-12 | -Stedt- | Tapahtumat | 105 | 09.06.2012 23:06 |
| Isoryn Safari Venäjälle 09-12.09-10 | -Stedt- | Tapahtumat | 39 | 22.09.2010 12:40 |