Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.09.2013, 19:22
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

606 turbokone on myös ~1000€ kalliimpi ostaa kuin kapeakantinen 603 turbo.

Paremman alaväännön saisi OM603 3.5l koneesta. Löytyy mm. W140 S korimallista.


Viimeksi muokannut Mika_T : 21.09.2013 19:30
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.09.2013, 20:26
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
606 turbokone on myös ~1000€ kalliimpi ostaa kuin kapeakantinen 603 turbo.

Paremman alaväännön saisi OM603 3.5l koneesta. Löytyy mm. W140 S korimallista.
Ja sitten tuohon turbo 606:een pitää vaihtaa 603 turbon pumppu, taikka alkaa sähkömieheksi.

Ja tuosta 3,5 L 603 pysyisin erossa, aikanaan itselle sellaista katselin, ja paljon löyty rikkinäisiä, jäi käsitys että huomattavasti löyhempi kuin 3-Litrainen
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.09.2013, 23:41
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.778
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja sitten tuohon turbo 606:een pitää vaihtaa 603 turbon pumppu, taikka alkaa sähkömieheksi.

Ja tuosta 3,5 L 603 pysyisin erossa, aikanaan itselle sellaista katselin, ja paljon löyty rikkinäisiä, jäi käsitys että huomattavasti löyhempi kuin 3-Litrainen
Jep. Pumppu menee vaihtoon ja turbolle täytyy tehdä ahtopaineella toimiva hukkis.

3.5 on ihan hyvä kone kun metsästää -94 tai uudemman, nuo on järeämmillä kangilla.
Muutenhan siinä on ihan samat vaivat kuin 3.0 603:ssa
Eli kannentiiviste alkaa vuotaa.
Muuta erityistä vikaa noissa ei ole. Kestää paljon paremmin kilometrejäkin kuin 606.

Ite ajelin vajaa 100tkm viritetyllä 350:llä (290hv 550nm) ilman minkäänlaisia vikoja.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.09.2013, 13:49
henteri henteri ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 19.11.06
Sijainti: posio, Finland.
Viestit: 887
Perusasetus

tosiaan turbon aiheuttamasta kuumuudesta voi olla haittoja tässä kapistuksessa.selvittelin tuossa että 603´een täytyy kansi laitattaa että kestää.itellä seisoo pihassa kolari 124 jossa 24v 3.0d pyörittäsköhän tuo mosa teloja jos pumpun rukkais siitä???tarviiko tuo vesi cooleri muutes ilmaa jäähtyäkseen.`??kun ei hirveästi ole ylimääräistä tilaa coolerille.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan bankun telat bv 206 henteri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 18.09.2013 21:03
BV 206 kovilla kopeilla, mistä? Chit-Chat 0 19.03.2008 20:35
M: BV-206 PIRSSI O/M/V Ajoneuvot 0 29.12.2006 00:05
BV 206 Chit-Chat 9 07.09.2006 15:08
hagglund bv 206 carrier Tekniikka & Jutustelu 1 26.07.2005 08:50


Sivu luotu: 22:36 (GMT +2).