![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Motonetistä löytyi corollan lukkosarja 16e joka sopi oviin lähes heittämällä. Vähän täytyi viilata lukon reikää isommaks. Tossa mietiskelin että onkohan millanen homma jos tekis sen soa tuohon.. viikon vai viikonlopun homma?? ![]() Mites jos tekee korin korotuksen ja soan niin nouseeko liikaa vaikka 2ttuuman korotus palikoilla?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Soan kanssa pitää muistaa että alustaa saa korottaa 75mm jos ihan virallisia halutaan olla. Korin alle saa 50mm on ihan passeli.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
ajattelin tuossa iltasella "nopeasti" vaihtaa nuo jarrupalat, kun olivat aivan loppu.
eihän sitä sitten ihan niin nopeesti tehtykään... ![]() ![]() satula lähti nätisti irti ja alempi paloja pitävä tappi. mutta se ylempi olikin sitten saatanasta. halkasin satulan, pultit lähti ihan nätisti auki. yksi männistä on jupatissa pohjassa. vinkkejä millä sen saisi ehjänä pois sieltä? lähes tulkoon kaikki tiivisteet olikin jo riekaleina. no eipä tarvinu itte rikkoo. siinä oli vasta toinen satula. sitten loppui leikki aika ja täyty mennä kotiin. ![]() mätänetistä joutuu tilaileen tiivisteet ja noi rautalangat. ja pari purkkia bräckleeniä! ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
eikös motonetistä saa edukkaasti "uusia" satuloitakin hj:hin niin ei tarvi ruveta räpeltää.. jos on vaikka mäntäkin syöpyny pilalle tms..
Joskus kun kävin koulua vielä niin autopuolen opettaja oli vankasti sitä mieltä ettei satulaa saa mennä halkasemaan (en muista mikä syy oli) tuon männän saa pois jos satula on kasassa a: paineilmalla b: rasvaprässillä- paineilman kanssa varovasti meinaan mäntä lähtee aikas kovaa... puupalikkaa tms väliin ettei kimpoile ja sormet pois välistä.. Määkin mietin omaani tota soa hommaa, mutta päädyin sellaseen ratkasuun että kun tuota omaani on korotettu nyt se 50mm koppaa ja vähän riippua pidempää ja ryhdissä olevat jouset niin mun makuuni tuo on tarpeeksi korkee jo nyt.. soa:han on pirun hyvä näkonen, mutta mulla mahtuu ainakin nyt 35" nähtävästi pyörimään aikas hyvin ja sen isompia kumeja ei oo tarkoitus laittaa kun menee välitykset isoiksi.. ajelen varmaan 33" soahan ei tee akslen alle maanvaraa ollenkaan lissää.. ja onhan siinä oma hommansa ( tehdä ractionit, kääntää navat yms..) tarjoilin hiukka omia ajatuksia. Viimeksi muokannut Temutin : 25.09.2013 20:17 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Sama asia minullakin kummittelee, enkä saa päähäni että miksi.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Satula ei välttämättä tiivisty enää kunnolla halkaisun jälkeen. Näin minulle on opetettu ja parikertaa sen kokenutkin.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kummatki satulat hiottu ja maalattu, uudet tiivisteet ja sillee. Kummatkin satulat halkasin ja mätänetin tiiviste satsista löytyi uudet tiivisteet, toivotaan että pysyy kasassa ja tiiviinä. Varovaisella pitkällä kokeilulla se varmaan selviää.? Ilmausruuvit unohtu ostaa, vanhat täytyi löysätä ruuvipenkissä.
Temuttimelta hyvä pointti, aika työläs se soa mutta olishan se toisaalta palkitsevakin.. Mites toi riippujen jatkaminen? Eikös jotain korottavia lehtijousipakkojakin ole myynnissä? Onko niistä kokemuksia? Ja oliko 33 tuumaset isoimmat mitä saa otteeseen nykyään? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tosta oon kyl vähän erimieltä.
Kyllähän siinnä soassa pakat ja jousilautaset kääntyy akselin yläpuolelle ja ne tuppaa ainaki 33 renkail olemaan sil korkeudel vakiona et jää kaikkiin kiviin ja kantoihin killumaan niistä. Murikan kohdallehan ei tietyst tuu lisää ilmaa mut noikin vaikuttaa jo pirusti. Mites toi noin pirusti kallellas on? ![]() Mää ku luulin et mun hojo kulkee kenossa ![]()
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ettei ois kuskin puolelta lehtiäkin poikki?
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
ja sen huomaa kyllä maastossa kun lehdet o akselin yläpuolella. murikkahan ei tietty mihinkään nouse mutta sitä oppii varomaan nopeasti kyl.
|
![]() |
Luokat |
hj61, toyota, työkalu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Kauppakassi Hilux | t.haapala | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 29.10.2011 19:17 |
Kauppakassi Hilux | t.haapala | Maasturiprojektit | 50 | 25.08.2011 20:14 |
Myydään Kauppakassi fiesta | Rotta-Racing | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.06.2008 14:20 |
M: Japanilainen kauppakassi | patsuk | O/M/V Muut | 7 | 30.05.2005 18:26 |
M: Kauppakassi (Suzuki Swift) | offroadjouni | O/M/V Muut | 1 | 19.04.2004 18:46 |