![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Se startin korahtelu loppuu vasta kun modaa sen startin. Siellä on solenoidin alla semmonen jousi jonka sisään pitää laittaa kaksi nylocitonta m8 mutteria niin sitten ei enää korahtele starttaillessa. Se jousi näkyy kun ottaa solenoidin irti (kaksi ristipääruuvia+startin moottorille menevä kaapeli).
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ok, pitää tsekata. Kuulemma se toviksi loppuu noinkin, mutta kun kuluu uudestaan, niin sama rumba alkaa.
Lainaus:
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No nyt kiireessä nostettiin moottori sisään. Kun on aikaa, niin pitäs ujutella lopullisesti paikalleen vekotin. Siis muuten paikallaan, mutta ei vielä booreilla. Siinä saattaa vielä tulla hiki.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Niin, se ei sitten se moottorin öljypohja käy suoraan. Voi v****. Joutuu vielä heivaamaan koneen pois ja vaihtamaan öp:n ja varmaan sen sihdinkin putkineen. Eli l300 pohja ei mahdu etuperän takia paikalleen. Jää kantamaan ja ei asetu muutenkaan kunnolla esimerkiks kannatinkumit. Muuten kyllä meni kone helposti kohdalleen
![]()
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Puota perää alaspäin, pääset helpommalla.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Jepa. Kone nostettiin veks. Öljypohja ja sihti vaihtoon. Kone pakettiin ja paikalleen. Meni jotta solahti. Flektistä kun ottaa siivet pois niin tosi helposti mahtuu.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kone on paikallaan ja kaiken PITÄS olla kunnossa. Eipä kuitenkaan starttaa. Hehkuttaa jne, mutta kun kääntää avaimesta käyntiin, niin kaikki sähköt pimeeks ja naksuu. Akuissa virtaa kyllä sen verran, että pitäis startata. Jos olis pahemmin oikosessa, niin eikös tuo polttais sulakkeita? Ei tuo sitä tee. Ensimmäisellä yrittämällä muuten jäi vissiin hehkurele päälle kun savuja laski siitä pumpun johtosarjasta ja maasta. Sit käytin akut irti, eikä enää tehny samaa.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Mitsubishi L200/L300 Vilkku/valoviiksi (uusi) | awd | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.09.2011 09:30 |
Ostetaan O: Pätkä pajeroon moottori! | nekzu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 15.06.2010 20:46 |
Ostettu Pajeron tai L200 moottori | mitzuman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 15.02.2010 20:35 |
Ostetaan moottori (tai koko auto) Pajeroon | Dunkel | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.05.2006 10:02 |
Uuden L200:n laatikko vanhaan pajeroon? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 11.07.2005 09:10 |