![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
enhän mää sillei mitään kuvia ottanu toi oli kamerassa missä on 700 ja 400 lodjun kardaanit vierekkäin..
kuten tuosta näkee niin toi isompi eli 400 yoke ei oo ollu lähellekkään siellä missä pitäisi... tänään sovittelin laatikkoon tota ja laitoin siihen kohtaan missä edellisessä autossa ollut niin ei se mennyt lähellekkään "pohjaan" eli siis se että jää muutama sentti varaa liikkua.. sitten kun työnsin enempi niin tuntui oikein se o-rengas siellä kun tiivisty.. eli mun teoria on se että se on sen takia korjattu plasti paddingilla kun se ei oo ollut siellä o-renkaalla asti toi yoke.. nyt tossa compinaatiossa se menee sinne ompahan se nyt hitsattu jos vaikka sattuu jossain kohtaa tippumaan o-renkaan päältä pois.. sen kohdan tunsi selvästi kun painoi sen sisään, missä o-rengas tiivistää tulee kimmoisa siitä yokesta.. (härski lause).. hankalasati selitetty.. jännä kun pitäis olla sama runko kuitenkin noissa vehkeissä.. deltassa ja capricessa.. no eipä siitä sen enempää.. muistaakos rytari, miten on ton korjauslaakerin kanssa (pyöränlaakeri) vetari oli tässä kunnossa. siirtääkö se korjauslaakeri uraa ulos vai sisään päiten?? |
#3
|
|||
|
|||
![]()
niin ja hännä hela oli stefan takana heti..
ei ollut kierrettä ulostuloakselin päässä.. uskon vahvasti että toi toimii tollein nyt paremmin kun sen ollessa deltassa.. kiitoksia rytarille kuvista ja selvennyksestä.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ulospäin, laakeri tulee melko tohon missä stefa on ennen pyörinyt, uus stefa tulee sit samanverran lähemmäksi tota laipan juuressa olevaa koneistuksen lopussa olevaa pyöristystä, se ei saisi olla ruostunut eikä kovin muutenkaan huono että stefa kestää, on niitä toki hienolla hiomapaperilla fiksattu ennenki puhtaaksi. tossa ei sillä osalla nyt ainakaan ruostetta ole mutta ei osaa kuvasta sanoa onko kuinka pyöreä ja sileä
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
oli se aika hyvässä kunnossa, eli ei muuta kun korjauslaakeria hakemaan.. eikös se laakeri ollut sitten niinkun kestovoideltu ettei peräöljy enää voitele sitä?
laitoin deltan perään sellasen, mutta kun aikaa on kulunut taas ni ei muista.. joskus mopari 9 varttiin laittánut ja mutta ei muista niin ei muista.. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo, se on kestovoideltu ja tiiviste molemmin puolin
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
mites vielä tuli tenkka poo ton 400laatikon suodattimen kanssa.. ei meinaan tuolla pultilla ollut kiinni suodatin roikkuu vaan ??
ja tälläinen.. pitäsikös tossa olla joku holkki vielä ton pultin päällä?? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Chevrolet TH400 laatikon yoke | romppaukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 02.10.2012 07:13 |
Jeep th400 vs. GM th400 | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 30.03.2012 21:36 |
Ostetaan Chevyn yoke | Pilhis81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.08.2010 15:06 |
O: Hojon etukardaanin yoke | Viipo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.05.2007 19:36 |
Yoke | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.09.2003 17:40 |