![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jos offia mielit autolla ajaa niin suosittelen ainakin pakkokatkaisukytkintä. Mukava sittenkun kuravesi nousee konehuoneeseen ja flekti pyörähtää ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on Discossa alkuperäinen visko paikallaan ja se tosiaan vispaa mukavasti kaiken pitkin konehuonetta. Rangessa sähköflekti sekä pakkosyöttö ja pakkokatkaisimet molemmat.
|
|||
|
|||
![]()
ei tuu offiajoo, ei ainakaan sellasta että paskat on pitkin konehuonetta
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ja juuh, ajatus oli sama kuin tuossa ruåttalaisten kaaviossa, joten oikein menee flektin asennus...
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pakkosyöttö olis hyvä siinä mielessä, että jos anturi antautuu (kuten mulla oli tehnyt) kone rupee keittämään jos et saa pakotettua flektiä päälle.....siitä taas seuraa että matka loppuu tai muuta mukavaa esim. kansipahvi/kansi sanoo moro....
|
|||
|
|||
![]()
Ai mä kun oon kuvitellu et se anturi kytketään nimenomaan siksi nuin, että jos anturi viruu paskaksi niin anturi maadottaa koko ajan ja flekti pyörii jatkuvasti
![]() Nytpä tuli tähänkin selvennys ettei se niin mene ![]() Tietenkin hapettumat paskakerrostumat yms. on asia erikseen.. Laitahan kuvia kun nuo valot on paikallaan, jännä nähä miten nuo istuu rangen keulaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu anturista, mulla oli just niin päin että jää auki....flekti ei pyöri
|
|||
|
|||
![]()
No siinä tapauksessa se on luultavasti mullakin niin. Käytätkö rangen orggista syylärissä olevaa anturaa?
Äkkiä pakkokäyttö heti tänne! Viikonloppuna nimettäin kun laturinhihna katkes niin meni varmaan 4 sekunttia että lämmöt nous ja puuropata alko poriseen konehuoneen puolella ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Land Rover / Range Rover 15x7 Mangels teräsvanteet | Turpo-Urpo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.06.2012 18:03 |
Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl | kuusesa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 15:44 |
Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |