Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.09.2013, 15:33
Hege_ Hege_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.04.13
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 92
Perusasetus

helvetin perkele... puhelin (lumia820) lopetti vastaan ottamasta virtaa kesken työpäivän. No olipahan hiljasta loppupäivän

Ja lappeenrannasta löytyy kaksi samaa osotetta... toinen joutsenossa ja toinen taipalsaarella... arvatkaas menikö ekalla oikein...

Ja kaikenlisäks tabi ei tunnista simkorttia kun lumia lähti takuu korjaukseen toista kertaaa jo...

ja pitäs soittaa vakuutusyhtiöönki viellä...

E: vitun popvakuutuksen online asiakas palvelu... sanovat vaan että soita tänne.

...ttu, ...tana, ...kele


Viimeksi muokannut Hege_ : 17.09.2013 15:40
  #2  
Vanha 17.09.2013, 21:08
Essonbaari:n Avatar
Essonbaari Essonbaari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.07.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 275
Perusasetus

Miten ei insinööri ymmärrä lukemaansa? Jos selkeästi lukee että massan on oltava sama rekisteriotteessa kun mikä on valmistajan tyyppikilvessä.
  #3  
Vanha 17.09.2013, 21:14
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Viisauden hammas poistettiin ja nyt on vitunmoinen kipu leuassa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
  #4  
Vanha 18.09.2013, 12:15
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

soa hj:n taka-pinjoni sanoi pox..
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
  #5  
Vanha 18.09.2013, 16:50
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.201
Perusasetus

POSTI vai mikä potzloskana onkin nimeltään, täysin turha laitos jos kelpais vois myydä vaikka vinkuintiaan, eipä kelpaa sinnekään
Ensin noudan pakettikortilla johon ei ole edes pakettia olemassa wtf viikko myöhemmin nyt olis kortti johon paketti on, mutta ei voi antaa siitä puolenmetrin päästä hyllystä, koska tietokone on jumissa ja kortissa ei näy hyllykoodi, ei löydä pakettia oikeesti? ja nyt ei sitte tosiaankaan olla missään suomen pääpostissa sitä pakettia hakemassa Ei ole kerta eka kun asiakas pistetään kyykkyhyppeleen leimasimen tahtiin. Tyhmempi kuvittelisi muutenkin että paketit kulkee nykytaksalla ennalta sovitulla nopeudella ja toimitetaan vielä sovittuun paikkaankin tarvittaessa. Matkahuoltoa olisin käyttäny jos olis ollu mahollista.....
__________________
Offi videoita: klik
  #6  
Vanha 18.09.2013, 17:08
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

http://yle.fi/uutiset/veronkiertajat...tietaa/6837357

Näinpä se tasaarvo toteutuu kannat joka hitsin kuitin kun yrität saada kotitalousvähennystä teetetystä työstä kun pyydetään tarkistuskohteeksi ja nämä kellukat ja avainhenkilöt sen kun porskuttavat ihanaa 20 euron korotusta/kuukaudessa odotellen palkkoihin.
  #7  
Vanha 18.09.2013, 18:18
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
POSTI vai mikä potzloskana onkin nimeltään, täysin turha laitos
Tyhmempi kuvittelisi muutenkin että paketit kulkee nykytaksalla ennalta sovitulla nopeudella ja toimitetaan vielä sovittuun paikkaankin tarvittaessa. Matkahuoltoa olisin käyttäny jos olis ollu mahollista.....

Perustihan joku lehtipaino oman postin koska ei perse kestänyt maksaa jakovirhe hävikkiä, mahtaa olla melko suuri jos kannataa kalusto hommata ja joku palkata jakamaan lehtiä
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #8  
Vanha 18.09.2013, 18:32
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Tars vaihtaa Vaniin kansipahvit tässä ihan lähiviikkoina.
Ja kun siellä sitä tilaa onkin meleko ruhtinaallisesti.
  #9  
Vanha 20.09.2013, 00:43
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

siis posti vs. matkahuolto?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
POSTI vai mikä potzloskana onkin nimeltään, täysin turha laitos jos kelpais vois myydä vaikka vinkuintiaan, eipä kelpaa sinnekään
Ensin noudan pakettikortilla johon ei ole edes pakettia olemassa wtf viikko myöhemmin nyt olis kortti johon paketti on, mutta ei voi antaa siitä puolenmetrin päästä hyllystä, koska tietokone on jumissa ja kortissa ei näy hyllykoodi, ei löydä pakettia oikeesti? ja nyt ei sitte tosiaankaan olla missään suomen pääpostissa sitä pakettia hakemassa Ei ole kerta eka kun asiakas pistetään kyykkyhyppeleen leimasimen tahtiin. Tyhmempi kuvittelisi muutenkin että paketit kulkee nykytaksalla ennalta sovitulla nopeudella ja toimitetaan vielä sovittuun paikkaankin tarvittaessa. Matkahuoltoa olisin käyttäny jos olis ollu mahollista.....
Ulkomuistista, ja nimenomaan negatiivisesta.....

Matkahuollon toimituseehdoissa tms. kerrotaan, että joka asema/kuljetus lisää toimitusaikaa 12 tuntia(?), siis matkahuollon paketti voi risteillä suomessa vaikka vuoden, ilman että matkahuolto joutuu maksamaan Centtiäkään!
Itse tilasin veneen ohjauskaapelin tuosta muutaman sadan kilometrin päästä etelään: Kunnia Heille, käytiin suomen kirjakielellä Keskustelut, ja he kertoi, että matkahuolto hakee paketin heiltä klo 16.00 (ulkomuistista)
Ja tuosta kaupungista tulee linja-auto suoraan Ouluun, matka-aika useita tunteja.
MUTTA tuo meikäläisen veneen ohjauskaapeli lähtikin etelään! ja sitten se pujoitteli/pysähtyi muutamaan matkahuoltoon (keräämään matka-aikaa), ja sitten lopulta ohjauskaapeli päätyi Oulun matkahuoltoon, ja saapumis ilmoitus tuli niin myöhään, että 10 minuuttia ei riittänyt "mikä v.... seuranta? paketti oli pari minuuttia aikaisemmin jossain, olikohan Oulainen vai jyväskylä, tai joku muu...
Ja tein reklamaation matkahuollolle tuosta; Matkahuollon asiamies oli hakenut paketin myyjältä aa.bb.yyyy klo 16.00? (jonka myyjä ystävällisesti kertoi, ja lähetti minulle sähköpostiin rahtikirjan, siis "seurantakoodin"; en viitsi mainita k.o yritystä, mutta pienet firmat "haluaa palvella/ymmärtää...."
MUTTA; Paikallisesta matkahuollosta paketti lähti etelään, (vaikka sieltä bussi tulisi suoraan ouluun) ja kävi "vierailulla" muutamassa matkahuollossa.
-> En saanut muuta, kuin selityksen, että paketti on toimitettu sopimusehtojen mukaan, jokaisesta kirjauksesta????? tulee 12 tuntia lisää toimitusaikaa, ja minun paketti kävi xdrsxdt käsittelyn, ja se oli Oulu MH lunastetavisa......

K:O Homma vaan nyppii, oli kesäkuun puolenvälin "unelma-" keli, ja
ja Minä ... ja jumissa asemakaava-alueella!

Ja jos tuo matkahuolto olisi edes edullinen... Ostin palstalta, ja tuli postilla parissa päivässä, ja pikkasen halvemmalla kuin matkahuollolla; minä säästyin tuosta "hae itse hyllystä" ja 6km lenkiltä edestakaisin, ja lähettäjä/myyjä oli myös tyytyväinen.
  #10  
Vanha 20.09.2013, 07:52
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Ekaks hajos Makitasta akku ja eilen meinas palaa koko kone. Toivottavasti menee kone takuuseen, virallinen takuu katkes kesäkuussa mut onneks oli se pidempi nettitakuu voimassa.
__________________
Tiäräksää tuanoi
  #11  
Vanha 20.09.2013, 16:34
james_III:n Avatar
james_III james_III ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Sijainti: Finland.
Viestit: 1.201
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ulkomuistista, ja nimenomaan negatiivisesta.....

Matkahuollon toimituseehdoissa tms. kerrotaan, että joka asema/kuljetus lisää toimitusaikaa 12 tuntia(?), siis matkahuollon paketti voi risteillä suomessa vaikka vuoden, ilman että matkahuolto joutuu maksamaan Centtiäkään!
Itse tilasin veneen ohjauskaapelin tuosta muutaman sadan kilometrin päästä etelään: Kunnia Heille, käytiin suomen kirjakielellä Keskustelut, ja he kertoi, että matkahuolto hakee paketin heiltä klo 16.00 (ulkomuistista)
Ja tuosta kaupungista tulee linja-auto suoraan Ouluun, matka-aika useita tunteja.
MUTTA tuo meikäläisen veneen ohjauskaapeli lähtikin etelään! ja sitten se pujoitteli/pysähtyi muutamaan matkahuoltoon (keräämään matka-aikaa), ja sitten lopulta ohjauskaapeli päätyi Oulun matkahuoltoon, ja saapumis ilmoitus tuli niin myöhään, että 10 minuuttia ei riittänyt "mikä v.... seuranta? paketti oli pari minuuttia aikaisemmin jossain, olikohan Oulainen vai jyväskylä, tai joku muu...
Ja tein reklamaation matkahuollolle tuosta; Matkahuollon asiamies oli hakenut paketin myyjältä aa.bb.yyyy klo 16.00? (jonka myyjä ystävällisesti kertoi, ja lähetti minulle sähköpostiin rahtikirjan, siis "seurantakoodin"; en viitsi mainita k.o yritystä, mutta pienet firmat "haluaa palvella/ymmärtää...."
MUTTA; Paikallisesta matkahuollosta paketti lähti etelään, (vaikka sieltä bussi tulisi suoraan ouluun) ja kävi "vierailulla" muutamassa matkahuollossa.
-> En saanut muuta, kuin selityksen, että paketti on toimitettu sopimusehtojen mukaan, jokaisesta kirjauksesta????? tulee 12 tuntia lisää toimitusaikaa, ja minun paketti kävi xdrsxdt käsittelyn, ja se oli Oulu MH lunastetavisa......

K:O Homma vaan nyppii, oli kesäkuun puolenvälin "unelma-" keli, ja
ja Minä ... ja jumissa asemakaava-alueella!

Ja jos tuo matkahuolto olisi edes edullinen... Ostin palstalta, ja tuli postilla parissa päivässä, ja pikkasen halvemmalla kuin matkahuollolla; minä säästyin tuosta "hae itse hyllystä" ja 6km lenkiltä edestakaisin, ja lähettäjä/myyjä oli myös tyytyväinen.
Kyllä se matkahuoltokin osaa töppäillä, mutta on aika raakasti johdossa toimitusvarmuudessa ja nopeudessa postia. Kerran matkahuolto hukkasi semmosen pikkuosan kun klapikoneen kuljettimen alapätkän. Jossain väliasemalla oli kuski punninnu ja todennu pari kiloa ylipainoseksi ja jäi sitte kuljetin lojumaan "jonnekin" Kummallista kun se kuitenkin oli otettu kuljetukseen. Homma selvisi kyllä ja polttopuut saatiin aikaseksi

Tänään ei siis vituta ihan niin paljoo kun neljännellä yrittämällä sain postista sen joka minulle jo alunperinkin kuului, oujee
__________________
Offi videoita: klik
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? samisami2 Chit-Chat 13 05.09.2005 08:32


Sivu luotu: 23:15 (GMT +2).