![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
helvetin perkele... puhelin (lumia820) lopetti vastaan ottamasta virtaa kesken työpäivän. No olipahan hiljasta loppupäivän ![]() Ja lappeenrannasta löytyy kaksi samaa osotetta... toinen joutsenossa ja toinen taipalsaarella... arvatkaas menikö ekalla oikein... Ja kaikenlisäks tabi ei tunnista simkorttia kun lumia lähti takuu korjaukseen toista kertaaa jo... ja pitäs soittaa vakuutusyhtiöönki viellä... E: vitun popvakuutuksen online asiakas palvelu... sanovat vaan että soita tänne. ...ttu, ...tana, ...kele
Viimeksi muokannut Hege_ : 17.09.2013 15:40 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Miten ei insinööri ymmärrä lukemaansa? Jos selkeästi lukee että massan on oltava sama rekisteriotteessa kun mikä on valmistajan tyyppikilvessä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Viisauden hammas poistettiin ja nyt on vitunmoinen kipu leuassa.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
soa hj:n taka-pinjoni sanoi pox..
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
#5
|
||||
|
||||
|
POSTI vai mikä potzloskana onkin nimeltään, täysin turha laitos
![]() ![]() jos kelpais vois myydä vaikka vinkuintiaan, eipä kelpaa sinnekään Ensin noudan pakettikortilla johon ei ole edes pakettia olemassa wtf ![]() ![]() viikko myöhemmin nyt olis kortti johon paketti on, mutta ei voi antaa siitä puolenmetrin päästä hyllystä, koska tietokone on jumissa ja kortissa ei näy hyllykoodi, ei löydä pakettia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oikeesti? ja nyt ei sitte tosiaankaan olla missään suomen pääpostissa sitä pakettia hakemassa ![]() Ei ole kerta eka kun asiakas pistetään kyykkyhyppeleen leimasimen tahtiin. Tyhmempi kuvittelisi muutenkin että paketit kulkee nykytaksalla ennalta sovitulla nopeudella ja toimitetaan vielä sovittuun paikkaankin tarvittaessa. Matkahuoltoa olisin käyttäny jos olis ollu mahollista.....
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
http://yle.fi/uutiset/veronkiertajat...tietaa/6837357
Näinpä se tasaarvo toteutuu kannat joka hitsin kuitin kun yrität saada kotitalousvähennystä teetetystä työstä kun pyydetään tarkistuskohteeksi ja nämä kellukat ja avainhenkilöt sen kun porskuttavat ihanaa 20 euron korotusta/kuukaudessa odotellen palkkoihin. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Perustihan joku lehtipaino oman postin koska ei perse kestänyt maksaa jakovirhe hävikkiä, mahtaa olla melko suuri jos kannataa kalusto hommata ja joku palkata jakamaan lehtiä
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tars vaihtaa Vaniin kansipahvit tässä ihan lähiviikkoina.
Ja kun siellä sitä tilaa onkin meleko ruhtinaallisesti.
|
|
#9
|
|||
|
|||
siis posti vs. matkahuolto?Lainaus:
Matkahuollon toimituseehdoissa tms. kerrotaan, että joka asema/kuljetus lisää toimitusaikaa 12 tuntia(?), siis matkahuollon paketti voi risteillä suomessa vaikka vuoden, ilman että matkahuolto joutuu maksamaan Centtiäkään! Itse tilasin veneen ohjauskaapelin tuosta muutaman sadan kilometrin päästä etelään: Kunnia Heille, käytiin suomen kirjakielellä Keskustelut, ja he kertoi, että matkahuolto hakee paketin heiltä klo 16.00 (ulkomuistista) Ja tuosta kaupungista tulee linja-auto suoraan Ouluun, matka-aika useita tunteja. MUTTA tuo meikäläisen veneen ohjauskaapeli lähtikin etelään! ja sitten se pujoitteli/pysähtyi muutamaan matkahuoltoon (keräämään matka-aikaa), ja sitten lopulta ohjauskaapeli päätyi Oulun matkahuoltoon, ja saapumis ilmoitus tuli niin myöhään, että 10 minuuttia ei riittänyt "mikä v.... seuranta? paketti oli pari minuuttia aikaisemmin jossain, olikohan Oulainen vai jyväskylä, tai joku muu... Ja tein reklamaation matkahuollolle tuosta; Matkahuollon asiamies oli hakenut paketin myyjältä aa.bb.yyyy klo 16.00? (jonka myyjä ystävällisesti kertoi, ja lähetti minulle sähköpostiin rahtikirjan, siis "seurantakoodin"; en viitsi mainita k.o yritystä, mutta pienet firmat "haluaa palvella/ymmärtää...." MUTTA; Paikallisesta matkahuollosta paketti lähti etelään, (vaikka sieltä bussi tulisi suoraan ouluun) ja kävi "vierailulla" muutamassa matkahuollossa. -> En saanut muuta, kuin selityksen, että paketti on toimitettu sopimusehtojen mukaan, jokaisesta kirjauksesta????? tulee 12 tuntia lisää toimitusaikaa, ja minun paketti kävi xdrsxdt käsittelyn, ja se oli Oulu MH lunastetavisa...... K:O Homma vaan nyppii, oli kesäkuun puolenvälin "unelma-" keli, ja ja Minä ... ja jumissa asemakaava-alueella! Ja jos tuo matkahuolto olisi edes edullinen... Ostin palstalta, ja tuli postilla parissa päivässä, ja pikkasen halvemmalla kuin matkahuollolla; minä säästyin tuosta "hae itse hyllystä" ja 6km lenkiltä edestakaisin, ja lähettäjä/myyjä oli myös tyytyväinen. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ekaks hajos Makitasta akku ja eilen meinas palaa koko kone. Toivottavasti menee kone takuuseen, virallinen takuu katkes kesäkuussa mut onneks oli se pidempi nettitakuu voimassa.
__________________
Tiäräksää tuanoi |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Tänään ei siis vituta ihan niin paljoo kun neljännellä yrittämällä sain postista sen joka minulle jo alunperinkin kuului, oujee
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |